کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش کیهان به دیدار علی مطهری با بخشی

20 دی 1397 ساعت 8:33

علی مطهری در حالی با کارگر مدعی شکنجه توسط وزارت اطلاعات ملاقات کرد که طی سالیان اخیر هرگز حاضر نشده به عنوان یک تکلیف پیگیر جدی مشکلات اقتصادی و معیشتی کارگران باشد و حقوق مشروع آنان را از مدیران دولتی ذی‌ربط مطالبه کند.


به گزارش جهان نیوز، اخیرا اسماعیل بخشی که گفته می‌شود، عضو یک حزب کمونیستی ضدانقلاب هم می‌باشد، مدعی شد هنگام بازداشت از سوی وزارت اطلاعات شکنجه شده است. اما طی دو روز اخیر پس از بررسی‌های انجام گرفته، این ادعا از سوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، و وزیر اطلاعات تکذیب شد. با این وجود فرزانه زیلایی وکیل اسماعیل بخشی  از دیدار مطهری با بخشی خبر داده و گفته است: دعوت آقای مطهری روز سه‌شنبه 18 دی بنا به درخواست وکیل آقای مطهری، نشستی با اینجانب  و اسماعیل بخشی، درخصوص موضوع اقرارهای موکلم، فشار روحی و اذیت  و آزار بدنی در ایام بازداشت، انجام شد.

وی اضافه کرد: دعوت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از موکلم واکنش به دردنامه انتشار یافته در روزهای اخیر از جانب آقای بخشی بود.

اکنون سؤال این است که چرا مطهری حاضر است به دروغ‌پراکنی علیه وزارت اطلاعات - آن هم در حالی که رسما در لیست تحریم‌های اروپا قرار گرفته - بها بدهد اما حاضر نیست سراغ کارگران هفت‌تپه یا برخی کارخانه‌های مشابه برود، و حقوق و مطالبات همین کارگران را از وزرا و مدیران دولتی پیگیری نماید؟ چرا هرگز امثال مطهری درباره واگذاری‌های بی‌ضابطه از دولت سؤال نمی‌کنند؟ چرا این طیف هرگز یک مدیر ارشد دولتی را به خاطر سوءمدیریت اقتصادی زنجیره‌ای که موجب نابودی اندوخته‌ ارزی، و ایجاد رانت و تزریق تورم به معیشت طبقات پایین شد، به شکل جدی مؤاخذه نمی‌کنند اما وقتی چالش و التهاب ایجاد شد، کنار جریان رسانه‌های دروغ‌پراکن ضدانقلاب قرار می‌گیرند؟!

منبع:کیهان


کد مطلب: 664780

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/664780/واکنش-کیهان-دیدار-علی-مطهری-بخشی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com