پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

یک مرجع نجف: مسافران رژیم صهیونیستی خائن اند

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب: 664736
یکی از مراجع عراق سفر برخی از شخصیت های عراقی به رژیم صهیونیستی را به مثابه خیانت بزرگ محسوب کرد.
یک مرجع نجف: مسافران رژیم صهیونیستی خائن اند
به گزارش جهان نيوز به نقل از السومریه، جواد الخالصی مرجع دینی عراقی افرادی که به فلسطین اشغالی سفر کرده اند را خائن توصیف کرد.

وی اعلام کرد: عراق در حال جنگ با رژیم غاصب صهیونیستی است و هرکه به آنجا سفر کند، خیانت بزرگی مرتکب شده است.

جواد خالصی ضمن محکوم کردن سفرهای مکرر هیات های عربی از جمله عراقی به این رژیم غاصب تاکید کرد: بر اساس قوانین عراق کسانی که به فلسطین اشغالی سفر کرده اند مرتکب خیانت عظمی شده اند. کسانی که اسامی آنها در این هیات آمده است اگر اقدامی برای تکذیب انجام ندهند در مسیر عادی سازی با این رژیم غاصب وارد شده اند.

این مرجع عراقی گفت: هر رژیمی که به دور خود دیوار می کشد، شکست خورده است و رژیم صهیونیستی خود را در میان دیوار در خارج و داخلش محصور کرده است.

رژیم قوی نیازی به دیوار ندارد. هرکه به سوی شکست خورده برود، شکست خورده است. هر گونه سفری به این رژیم حتی اگر برای زیارت قدس شریف هم باشد محکوم است خواه از سوی هنرمندان، ورزشکاران یا سیاستمداران باشد زیرا این بخشی از پروژه به رسمیت شناختن این رژیم و عادی سازی روابط با آن است.

جواد خالصی تاکید کرد: برخی از افرادی که به رژیم صهیونیستی سفر کردند تصور می کنند که در حکومت باقی می مانند. رژیم سابق یا ولیعهد خام حجاز عربی نیز این اعتقاد را داشت یا دیگر حکامی که سرنوشت خود را به سرنوشت این رژیم گره می زنند. نتیجه این شد که رژیم سابق به زباله دان تاریخ پیوست و ولیعهد حجاز درگیر قتل شهروند این کشور(جمال خاشقجی) با اره است و از تبعات آن خارج نشده است.

وی گفت: مشکل ما با یهودی ها نیست بلکه با رژیم غاصبی است که ملتی را آواره کرده است و سرزمینی را غصب کرده و فرزندان این سرزمین پاک را کشته است.

جدایی طلبان در شمال عراق گمان بردند که می توانند اطماع خود برای جدایی از عراق را پس از رسمیت شناختن اسرائیل و تکیه کردن بر آن تحقق بخشند اما شکست خوردند و ناامید شدند. امت بیداری امتی است که در شمال و شرق، غرب و جنوب عراق با عادی سازی با روابط مخالف است.

خالصی تاکید کرد: علمای امت اسلامی باید موضع خود را در قبال این سفرها و نیز حضور رو به رشد آمریکا در عراق مشخص کنند. هر که به این رژیم سفر می کند و دعوت به عادی سازی روابط می کند باید، مجازات شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت حاجى آقا . اين رژيم جنايتكار بايد ساقط بشه