کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کامبک سامورایی‌ها؛ ژاپن برنده بازی با ترکمنستان

19 دی 1397 ساعت 16:39

تیم ملی ژاپن در دیدار اولش در جام ملت های آسیا 2019 مقابل ترکمنستان به پیروزی رسید.


به گزارش جهان نیوز، تیم ملی فوتبال ژاپن امروز از ساعت 14:30 به وقت تهران در اولین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت های آسیا از گروه F در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف ترکمنستان رفت.

ژاپنی ها در نیمه اول بازی علی رغم حملات متعدد ولی فرصت جدی برای گلزنی نداشتند و در این بین ترکمنستان با یک بازی منطقی و موفق شد در دقیقه 26 بازی با شوت سرکش ارسلانمراد امانوف، کاپیتانش به گل برتری رسید و در نهایت بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع ترکمنستان شگفتی ساز به پایان رسید.

ژاپنی‌ها در نیمه دوم با قاطعیت بازی را آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه 56 اوساکو بازی را به تساوی کشاند. ژاپنی دست بردار نبودند و حملاتشان دو چندان شد تا جایی بعد از 2 دقیقه دیگر اوساکو گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند. سامورایی ها در دقیقه 71 بوسیله دوان گل سومشان را زدند.

ترکمنستان پس از دریافت گل سوم به خودش آمد و کمی بازی به تعادل کشیده شد.

ترکمنستان چند حمله روی دروازه ژاپن انجام داد و در نهایت در دقیقه 79 مهاجم ترکمنستان علیرضا فغانی داور ایرانی این بازی را مجاب کرد تا یک پنالتی به نفعشان اعلام کند و ترکمن ها از روی نقطه پنالتی گل دومشان را بوسیله اتایوف به ثمر رساندند. در نهایت این دیدار با نتیجه3 بر 2 به نفع سامورایی ها به پایان رسید.

منبع: فارس


کد مطلب: 664720

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/664720/کامبک-سامورایی-ها-ژاپن-برنده-بازی-ترکمنستان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com