جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

عذرخواهی انصاریان پس از یک سوءِتفاهم +فیلم

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 664708
مجری برنامه زنده «ورزشگاه» به اظهارات گزارشگر افغانستانی درباره بازی ایران - یمن واکنش نشان داد.
عذرخواهی انصاریان پس از یک سوءِتفاهم +فیلم
به گزارش جهان نيوز، علی انصاریان سه شنبه شب و در برنامه زنده «ورزشگاه» به ویدئوی منتشرشده از گزارشگر افغانستانی واکنش نشان داد و از او خواست فقط به گزارش فوتبال بپردازد.
 
انصاریان در بخشی از این برنامه با اشاره به ویدئوی منتشرشده در فضای مجازی درباره کنایه گزارشگر افغانستانی به پخش بازی ایراین-یمن از تلویزیون ایران، خطاب به گزارشگر مذکور گفت: «یه گزارشگر عزیز افغانستانی گفته بود تصویری که می بینید در ایران با یکی دو دقیقه دیرتر ایرانی ها می بینن یا کلا نمی بینن! دوست عزیز، قربونت برم اصلا این حرفو نزن! ما چیزهایی رو دیدیم که شما اصلا ندیدید. بعد یادت هم باشه درباره کشوری داری حرف میزنی که خیلی خیلی مدیونش هستید، بنابراین سعی کن گزارشت رو بدی و به این چیزها کاری نداشته باشی، ممنونم ازتون!»
 
برنامه ورزشی «ورزشگاه» همزمان با آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هر شب با اجرای علی انصاریان و مهدی واعظی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. 

با این حال، پس از انتقادها به این صحبت انصاریان، وی با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی، برداشت ها از صحبتش را یک سوءتفاهم دانست و عذرخواهی کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آخه یعنی چه این کارچیه میکنید /....
Iran, Islamic Republic of
...