سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۹

جدال توییتری وزیر بحرینی با ظریف با انتشار عکس احمدی نژاد

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 664634
وزیر خارجه بحرین که به اظهارات جنجالی ضد ایرانی شهره است و بارها در حمایت از آمریکا و اسرائیل، به ایران حمله ور شده، روز گذشته نیز به شکل دیگری خبرساز شد. نکته جالب و عجیب ماجرا آنجاست که توییت وزیرخارجه کشورمان خطاب به آمریکایی ها و به ویژه ترامپ و اطرافیانی همچون پمپئو و بولتون بوده، اما وزیر خارجه بحرین پاسخ آن را داده است!
جدال توییتری با ظریف با انتشار عکس احمدی‌نژاد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تابناک، در حالی که محمد جواد ظریف وزیرخارجه کشورمان در انتقاد از ترامپ و تیم سیاست خارجی و مشاوران امنیت ملی اش توییتی را منتشر کرده بود، بلافاصله وزیر خارجه بحرین با انتشار عکسی از محمود احمدی نژاد به توییت ظریف واکنش نشان داد.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار عکسی از ترامپ و مشاورانش در حساب کاربری خود در توییتر، سیاست‌های آمریکا در منطقه را شکست‌خورده خوانده بود.

وی با انتشار این عکس نوشت: می‌گویند یک عکس هزار حرف دارد اما این تصویر بیش از هزار حرف درباره چندین دهه سیاست‌ شکست‌خورده آمریکا در منطقه ما دارد. در وادی کورها حتی افراد با عینک‌های واقعیت مجازی نیز همچنان کور هستند.

در پاسخی عجیب، خالد بن احمد، وزیر خارجه بحرین با انتشار تصویری از محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آقای ظریف، این تصویر یک میلیون حرف دارد؛ در رابطه با کوری و البته در رابطه با سوء نیت‌ها و اهداف سلطه‌گری و تحریف یک امت پرافتخار، ایران یک مساله است و شما یک مساله دیگر.
نکته جالب و عجیب ماجرا آنجاست که توییت وزیرخارجه کشورمان خطاب به آمریکایی ها و به ویژه ترامپ و اطرافیانی همچون پمپئو و بولتون بوده، اما وزیر خارجه بحرین پاسخ آن را داده است!

در همین رابطه، وبگاه اسرائیلی «آروتز شوا» به این جدال توییتری میان وزرای خارجه ایران و بحرین پرداخت و نوشت که پاسخ وزیرخارجه بحرین به محمد جواد ظریف برای حمایت از اسرائیل بوده است.

این وبگاه اسرائیلی در ادامه نوشت این اولین بار نیست که وزیرخارجه بحرین از اسرائیل حمایت می کند و در ماجرای تونل های حزب الله نیز تمام قد در حمایت از اسرائیل، حزب الله را به باد انتقاد گرفت.

اینکه پاسخ وزیر خارجه بحرین برای دلخوشی آمریکایی ها یا اسرائیلی ها بوده، چندان مشخص نیست، اما اینکه وزیرخارجه کشوری بدون دعوت دیگران خود را وارد یک دعوای سیاسی می کند، تا حدودی مضحک است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
کشوری که نصف تبریز جمعیت دارد. جمعیت آن نیز شیعیانی هستند که مخالف رژیم دیکتاتور حاکم بر آن هستند. رژیمی که وقتی با تظاهرات مردمی خود را در خطر دید پیشنهاد ضمیمه شدن به خاک عربستان را مطرح کرد
United States
موشک داریم ولی پوشک نداریم . این جواب شماست
Iran, Islamic Republic of
تکرارتان ببینید چه بلایی سر کشور آورده است . ...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
میثم
Denmark
یادش بخیر یه زمانی زیاد از دستاوردهای لیزری کشور می‌شنیدیم!!!!
یه زمانی هر سال یه دستاورد فضایی داشتیم!
علی برکت ا... واقعا!!
عمار
Iran, Islamic Republic of
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
...