شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

AFC پیشنهاد مهدوی‌کیا را اجرایی می‌کند؟

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 664587
مهدی مهدوی کیا در دیدار با شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داد تا در لیگ قهرمانان آسیا و یک روز پیش از رویارویی تیم ها تیم های جوانان دو باشگاه با هم بازی کنند.
AFC پیشنهاد مهدوی‌کیا را اجرایی می‌کند؟
به گزارش جهان نيوز، این اتفاقی است که در چند کشور اروپایی رخ می دهد. در لیگ برتر و یک روز پیش از مصاف تیم های اصلی تیم های زیر 20 سال دو باشگاه با هم مسابقه می دهند. از جمله کشورهایی که لیگ برتر را در این رده سنی هم برگزار می کنند بلژیک است. به واقع تیم های شرکت کننده در لیگ برتر جوانان همان تیم های شرکت کننده در لیگ برتر بزرگسالان هستند و جدال آنها هم یک روز پیش از مسابقه تیم بزرگسالان است.
 
شیخ سلمان از این ایده مهدی مهدوی کیا استقبال کرد اما اجرایی کردن آن را منوط به موافقت باشگاه ها دانست! این طرح ممکن است در نشست آتی کمیته اجرایی مطرح شود و اجرایی شدن آن البته کمی زمان بر خواهد برد به این خاطر که جدول مسابقات پیش رو برنامه ریزی شده است.
 
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به این نکته اشاره کرد اجرایی کردن این طرح برای باشگاه ها بار مالی خواهد داشت و در صورتی که باشگاه ها از اجرای آن استقبال کنند آن را در فوتبال آسیا پیاده خواهیم کرد. جالب اینکه بدانید در حال حاضر تیم های تهرانی که در بیشتر مواقع از تیم های حاضر  در لیگ قهرمانان آسیا هستند تیم های جوانان خود را در لیگ برتر جوانان کشور شرکت نمی دهند به این خاطر که حضور در لیگ برتر جوانان کشور برای آنها هزینه دارد.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خب که چی؟!