چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

پمپئو: گسترش نفوذ ایران در منطقه خطرناک است!

سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب: 664482
وزیر خارجه آمریکا در اردن به تکرار موضع‌گیری علیه تهران پرداخت.
پمپئو: گسترش نفوذ ایران در منطقه خطرناک است!
به گزارش جهان نيوز به نقل از اسپوتنیک، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز سه شنبه در اردن به تکرار مواضع واشنگتن علیه تهران پرداخت.

وزیر خارجه آمریکا در این خصوص گفت: آمریکا تلاش های دیپلماتیک و تجاری خود را به منظور اِعمال فشار بر تهران بیشتر خواهد کرد. ما به همکاری با اردن برای مقابله با فعالیت های مخرب ایران در منطقه و تلاش‌ برای دور زدن تحریم‌ها ادامه می‌ دهیم.

وی در ادامه مدعی شد: گسترش نفوذ ایران در منطقه خطرناک است. خروج ما از سوریه بر مقابله با ایران یا داعش یا هر چیزی که امنیت منطقه‌ ای را تهدید می‌ کند، تاثیری نخواهد داشت.

این درحالیست که بر اساس بیانیه وزارت خارجه آمریکا، پمپئو در سفر خاورمیانه ای جاری خود قرار است علاوه بر اردن به عربستان، مصر، بحرین، امارات، قطر، عمان و کویت نیز سفر کند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کشورهای عربی جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک درافغانستان، لیبی، عراق و منطقه خاورمیانه آدم می کشند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکاجنایتکارشماره یک دنبال محکوم کردن ایران است.