کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزیر کشور:

۱۰۰ اقدام تروریستی در ایران کشف، خنثی شد

18 دی 1397 ساعت 13:02

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: در دو سال گذشته بیش از ۱۰۰ مورد اقدامات تروریستی که بنا بود در ایران صورت گیرد، با اشراف اطلاعاتی کشف، خنثی و پیشگیری شد.


به گزارش جهان نیوز، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در حاشیه مراسم تکریم و معارفه استانداران فارس با بیان اینکه مسئله ثبات در امنیت کشور یک موضوع مهم است، اظهار داشت: امروز دشمنان با وارد کردن فشارهای اقتصادی به کشور به‌دنبال ایجاد نارضایتی و مشکلات در بدنه جامعه هستند.

دبیر شورای امنیت کشور افزود: امروزه شاهد هستیم که تحرکات بسیار زیادی در کشور و خارج از کشور صورت می‌گیرد و دشمنان با اشکال مختلف به‌دنبال این هستند تا افراد را به‌روش‌های مختلف به نافرمانی‌های مدنی وادار ‌کنند.

ذوالفقاری با ابراز اینکه "این موضوع را می‌پذیریم که گروه‌هایی از جمله اصناف و سایر اقشار همانند برخی کارگران در کشور مشکلاتی دارند و مطالبه آنان نیز به‌حق است"، بیان کرد: در حال حاضر تمام مسئولان به‌ویژه حوزه‌های امنیتی به‌دنبال حل مشکل این اقشار هستند و معنایش این نیست که این افراد به‌دنبال ناامنی در کشور هستند بلکه به‌صورت طبیعی در قبل نیز وجود داشته است.

معاون وزیر کشور گفت: آنچه ما شاهد هستیم این است که جریان بیرونی به‌ویژه معاند و همچنین کشورهای متخاصم با ایران، به‌دنبال این هستند حتی یک تجمع بسیار کوچک 10 تا 15 نفره که مطالبه‌های به‌حقی هم دارند، اینها را پوشش خبری داده و عملیات روانی روی آن انجام داده و دیگران را تحریک کنند تا از این طریق بتوانند در داخل کشور مشکلاتی را به‌وجود آورند و این خطی است که آن را مدام دنبال می‌کنند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعاتی که داریم دشمنان به‌دنبال این هستند تعدد نافرمانی‌های مدنی را در کشور زیاد کنند و بین اینها پیوند ایجاد کنند که بدون شک با هوشیاری مردم و با توجه مسئولان و رفع مشکل اصناف و اقشار مختلف و همچنین مراقبت‌هایی که در حال انجام شدن است این ترفندها نیز به جایی نمی‌رسد.

وی بیان کرد: این توطئه‌ها چیز جدیدی برای ما نیست، ما به‌طور تقریبی و به‌طور مداوم شاهد هستیم که دولت آمریکا و همدستان آنان در منطقه دنبال این هستند که به هر شکل که می‌توانند هم مزاحمت و هم مشکلاتی را برای کشور ایجاد کنند.

ذوالفقاری با یادآوری اینکه دشمنان می‌خواهند ثبات امنیت کشور را به هم بریزند گفت: با توجه به شرایطی که پیرامون ایران است، امنیت این کشور مثال‌زدنی شده است.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 664385

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/664385/۱۰۰-اقدام-تروریستی-ایران-کشف-خنثی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com