پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آمریکایی‌های هم‌رزم داعش در سوریه دستگیر شدند

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 664179
منابع خبری از دستگیری دو شهروند آمریکا در سوریه خبر داده‌اند که در کنار داعش در سوریه می‌جنگیده‌اند.
آمریکایی‌های هم‌رزم داعش در سوریه دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، کُردهای هم‌پیمان آمریکا در سوریه دو شهروند آمریکایی را که مظنون به همکاری با گروه تروریستی داعش هستند دستگیر کرده‌اند.

گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» هویت این دو نفر را «وارن کریستوفر کلارک» (ابو محمد الامریکی) و «زید عابد الحمید» (ابو زید الامریکی) اعلام کرده‌اند. این گروه بدون اشاره به جزئیات بیشتر گفته کلارک، اهل ایالت هیوستون است.  

یک سخنگوی پنتاگون گفته هنوز قادر به تأیید این ادعاها نیست. «سین رابرتسون» گفت: «در جریانگزارش‌هایی به نقل از منابع آزاد هستیم که مدعی بازداشت شهروندانی از آمریکا در صفوف داعش شده‌اند. با وجود این، فعلاً قادر به تأیید این اطلاعات نیستیم.

کاخ سفید ماه گذشته ادعا کرد که داعش در سوریه به طور کامل شکست خورده و آمریکا قصد دارد 2000 نیروی ویژه خود را از خاک سوریه خارج کند. 

ماه اکتبر ارتش آمریکا یک شهروند آمریکایی دیگر که ادعا می‌شود عضو داعش بوده و در سوریه می‌جنگیده را آزاد کرد. این عضو داعش که دارای تابعیت دوگانه سعودی-آمریکایی بود توسط ارتش آمریکا در عراق بازداشت شده بود. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *