کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دومین تیر واعظی به سمت اصلاح‌طلبان/ فکر نکنید با انتقاد از دولت رای می‌آورید/ به ضررتان می‌شود!

17 دی 1397 ساعت 13:47

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: فکر می‌کنند که این انتقاد موجب رای‌آوری در انتخابات می‌شود در حالی که این روند هم به ضررشان می شود.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به پرسش ایسنا که چرا کمیته مشترک اصلاح‌طلبان و دولت تاکنون تشکیل نشده است، بیان کرد: ما از تشکیل این کمیته استقبال می‌کنیم، ولی نمی‌دانم چرا هنوز این کمیته تشکیل نشده است.

وی ادامه داد: به هرحال همه چیز دو طرف دارد؛ یک طرف همان‌ها(اصلاح‌طلبان) و یک  طرف هم ما هستیم. همان زمان با من صحبت کردند و من گفتم که این کمیته مشترک می‌تواند مثبت باشد، الان هم همین عقیده را دارم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بگومگوهای رسانه‌ای اصلاح‌طلبان و دولت به ضرر خود اصلاح‌طلبان و دولت منجر نمی‌شود؟ اظهار کرد: بارها گفته‌ام کسانی که الان فکر می‌کنند که انتقاد از دولت در انتخابات به نفع آنها می شود، اشتباه می‌کنند.

واعظی در پایان گفت: عده‌ای اکنون انتقاد کرده و خودشان هم مقداری دولت را تضعیف می‌کنند. آن‌ها فکر می‌کنند که این انتقاد موجب رای‌آوری در انتخابات می‌شود در حالی که این روند هم به ضرر خودشان می شود و هم به ضرر دولت.

به گزارش جهان نیوز،  انتقادات اصلاح طلبان به دولت با موضع گیری حجاریان که روحانی از خودش عبور کرده و به وعده‌هایش عمل نکرده، به اوج رسید که واعظی در پاسخ به او گفت نه در انتخابات 96 و نه در انتخابات 92 با هیچ جریان سیاسی ائتلاف نکردیم و رئیس‌جمهور هم از از کسی عدول و عبور نکرده است. این جواب سنگین و تلخ واعظی به اصلاح طلبان، باعث شد چهره های شناخته شده این جریان دور جدیدی از حملات به سمت او و حلقه اصلی یاران روحانی را تدارک ببینند.

بیشتر بخوانید:
اوج‌گیری «زد و خورد» متحدان ۹۲ و ۹۶

مرعشی سخنگوی کارگزاران در واکنش به اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور گفته بود: به آقای واعظی بگویید شکسته نفسی می‌کنید؛ آقای روحانی با اتکا به شما پیروز انتخابات شد.

مهدی آیتی، فعل اصلاح طلب هم در مقام پاسخگویی به این موضع گیری واعظی گفته بود: در همان سال 92 و بر اساس افکارسنجی و نتایج نظرسنجی‌های مختلف صورت گرفته، آقای روحانی بیش از 5 درصد هم رأی نداشت، اما اکنون آقای واعظی می‌گوید دکتر حسن روحانی وامدار جریانی نبوده و رأی کسب شده را خودش آورده است!

ابطحی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت اصلاحات هم واعظی را بی نصیب نگذاشت و با انتشار توئیتی نوشت: «به نمک نشناسی کاری ندارم ولی قربان دهنت آقای واعظی. اصلا همه رای مال خود آقای روحانی بوده. همه افتخارات دولت و رئیسش هم مال خودتان. قبول؟»

باید دید واکنش چهره های اصلاح طلب به اظهارات جدید واعظی که امروز برای بار دوم همچون تیری از کمان به سمت اصلاح طلبان رها شد چگونه خواهد بود؟ چرا که افراد برجسته این جریان تا همین امروز درصدد پاسخگویی به اظهارنظر قبلی رئیس دفتر روحانی بودند.


کد مطلب: 664145

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/664145/دومین-تیر-واعظی-سمت-اصلاح-طلبان-فکر-نکنید-انتقاد-دولت-رای-می-آورید-ضررتان-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com