پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱۹

دومین تیر واعظی به سمت اصلاح‌طلبان/ فکر نکنید با انتقاد از دولت در انتخابات رای می‌آورید/ به ضررتان می‌شود!

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 664145
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: فکر می‌کنند که این انتقاد موجب رای‌آوری در انتخابات می‌شود در حالی که این روند هم به ضررشان می شود.
دومین تیر واعظی به سمت اصلاح‌طلبان/ فکر نکنید با انتقاد از دولت رای می‌آورید/ به ضررتان می‌شود!
گروه سیاسی جهان نيوز: محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به پرسش ایسنا که چرا کمیته مشترک اصلاح‌طلبان و دولت تاکنون تشکیل نشده است، بیان کرد: ما از تشکیل این کمیته استقبال می‌کنیم، ولی نمی‌دانم چرا هنوز این کمیته تشکیل نشده است.

وی ادامه داد: به هرحال همه چیز دو طرف دارد؛ یک طرف همان‌ها(اصلاح‌طلبان) و یک  طرف هم ما هستیم. همان زمان با من صحبت کردند و من گفتم که این کمیته مشترک می‌تواند مثبت باشد، الان هم همین عقیده را دارم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بگومگوهای رسانه‌ای اصلاح‌طلبان و دولت به ضرر خود اصلاح‌طلبان و دولت منجر نمی‌شود؟ اظهار کرد: بارها گفته‌ام کسانی که الان فکر می‌کنند که انتقاد از دولت در انتخابات به نفع آنها می شود، اشتباه می‌کنند.

واعظی در پایان گفت: عده‌ای اکنون انتقاد کرده و خودشان هم مقداری دولت را تضعیف می‌کنند. آن‌ها فکر می‌کنند که این انتقاد موجب رای‌آوری در انتخابات می‌شود در حالی که این روند هم به ضرر خودشان می شود و هم به ضرر دولت.

به گزارش جهان نيوز،  انتقادات اصلاح طلبان به دولت با موضع گیری حجاریان که روحانی از خودش عبور کرده و به وعده‌هایش عمل نکرده، به اوج رسید که واعظی در پاسخ به او گفت نه در انتخابات 96 و نه در انتخابات 92 با هیچ جریان سیاسی ائتلاف نکردیم و رئیس‌جمهور هم از از کسی عدول و عبور نکرده است. این جواب سنگین و تلخ واعظی به اصلاح طلبان، باعث شد چهره های شناخته شده این جریان دور جدیدی از حملات به سمت او و حلقه اصلی یاران روحانی را تدارک ببینند.

بیشتر بخوانید:
اوج‌گیری «زد و خورد» متحدان ۹۲ و ۹۶

مرعشی سخنگوی کارگزاران در واکنش به اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور گفته بود: به آقای واعظی بگویید شکسته نفسی می‌کنید؛ آقای روحانی با اتکا به شما پیروز انتخابات شد.

مهدی آیتی، فعل اصلاح طلب هم در مقام پاسخگویی به این موضع گیری واعظی گفته بود: در همان سال 92 و بر اساس افکارسنجی و نتایج نظرسنجی‌های مختلف صورت گرفته، آقای روحانی بیش از 5 درصد هم رأی نداشت، اما اکنون آقای واعظی می‌گوید دکتر حسن روحانی وامدار جریانی نبوده و رأی کسب شده را خودش آورده است!

ابطحی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت اصلاحات هم واعظی را بی نصیب نگذاشت و با انتشار توئیتی نوشت: «به نمک نشناسی کاری ندارم ولی قربان دهنت آقای واعظی. اصلا همه رای مال خود آقای روحانی بوده. همه افتخارات دولت و رئیسش هم مال خودتان. قبول؟»

باید دید واکنش چهره های اصلاح طلب به اظهارات جدید واعظی که امروز برای بار دوم همچون تیری از کمان به سمت اصلاح طلبان رها شد چگونه خواهد بود؟ چرا که افراد برجسته این جریان تا همین امروز درصدد پاسخگویی به اظهارنظر قبلی رئیس دفتر روحانی بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مخصوصا اصلاحطلبان
که الان نصف همه استاندارهای کشور اصلاح طلبند و نصف اعتدالگرای دیگر هم در مشی و منش فرقی با آن ها ندارند
اکثریت وزرا هم از جناح اصلاحات اند .
ناکارآمدی ربیعی و قاضی زاده هاشمی؛ آخوندی؛ و زنگنه کاملا اثبات شده است
در مورد سایر وزرا هم داستان همینطور است
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبانی که از روحانی در انتخابات حمایت کردند باید پاسخگوی تورم 400 درصدی و فاجعه اقتصادی بوجود آمده فعلی باشند نه منتقد !
هر چی خاتمی بگه
Germany
هر چی خاتمی بگه همون میشه
سعید110
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان از فولکس پیشرفت کردند و شدن گاری برای اعتدالیون تا به مقصد برسند!
Iran, Islamic Republic of
مهم نظر ملت بصیر ایرانه
Iran, Islamic Republic of
تماما كهن سرباز گمنام هستند كه يك دور بازنشسته شدند
Iran, Islamic Republic of
قرص ضد بازنشستگي خورده
جنگ زرگری
Iran, Islamic Republic of
جنگ زرگری و برادران خوشخیال
Iran, Islamic Republic of
جریان قاجاری همش به جهنم
سرور
Iran, Islamic Republic of
بنده که از دعوای اینها بسیار خوشحال هستم ...ب.
Iran, Islamic Republic of
هیچ اختلافی بین سران اصلاحات و دولت وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
الان برا همتون جوسازی رسانه ای مهمه.
Iran, Islamic Republic of
این آقای واعظی موهاشو رنگ میکنه که رد بازنشستگیشو گم کنه. همش هم گرای انحرافی میده کسی بهش نگه بازنشسته ای بفرمایید تشریف ببرید منزل جهت استراحت و استغفار!!
Iran, Islamic Republic of
اقای واعظی شک نکنید مردم از هر دو حزب نا امید شده اند نتیجه انتخابات در سال اینده را مرور خواهید کرد.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات یعنی خاتمی هر چه اون بگه میشه پس بقیشون مهم نیستند
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
دقيقاً . اصلاح طلبان گوش به فرمان آقا و سرور خود هستند. دو بهم زنى امثال جهان نيوز هم راهى به دهى نخواهد برد !
Iran, Islamic Republic of
پس اعتراف می کنید که سران فتنه سرور و آقای شما هستند
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب یا اصولگرا در عمل منفعتی برای مردم ندارند وضعیت جامعه کاملا این را نشان میدهد باید قانون از کجا اورده ای بدون استثنا اجرا شود انوقت ادمایی به مجلس می ایند که به فکر مردم باشند.