جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

موضع گیری خصمانه نصرالحریری علیه ایران

يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب: 663970
رئیس هیئت مذاکره کننده مخالفان سوری علیه ایران و دمشق موضع گیری کرد.
موضع گیری خصمانه نصرالحریری علیه ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از النشره، نصر الحریری رئیس هیئت مذاکره کننده مخالفان سوری ضمن موضع گیری خصمانه علیه ایران به تمجید از سعودی ها پرداخت و گفت: ما به عربستان به عنوان حامی بزرگ ملت سوریه می نگریم!

وی ضمن تاکید بر ضرورت اینکه کمیته قانون اساسی سوریه باید تحت نظارت سازمان ملل باشد، ادعا کرد: ورود شبه نظامیان ایرانی برای پرکردن خلاء خروج نیروهای آمریکایی خطرناک است و به فعال شدن داعش می انجامد. سران عرب نباید نسبت به سوریه بی تفاوت باشند. ما در برابر مرحله تاریخی هستیم که یا عرصه را برای نظام سوریه باز بگذاریم یا خیر. ایران به دنبال دور کردن سوریه از جهان عرب است. هرگونه تلاش برای خارج کردن نظام سوریه از انزوا آنرا از راهکار سیاسی و گفتگوها دور می کند و تروریسمی ایجاد می کند که به همه ضربه می زند. دلایلی که باعث تحریم نظام سوریه شد همچنان پابرجاست. امیدواریم که عقب نشینی آمریکایی به گونه برنامه ریزی شود که خلاء آنها از سوی ایران و داعش پر نشود.

الحریری خواستار حفظ توافق کاهش تنش ادلب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *