جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نتانیاهو بار دیگر علیه ایران موضع‌گیری کرد

يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب: 663962
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش برای تأثیرگذاری بر انتخابات زودهنگام کنیست، ار دیگر علیه ایران موضع‌گیری کرد.
نتانیاهو بار دیگر علیه ایران موضع‌گیری کرد
به گزارش جهان نيوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در پیامی توئیتری به تکرار مواضع خصمانه این رژیم جعلی علیه ایران پرداخت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این خصوص با طرح ادعائی مضحک اعلام کرد: مواضع ما (درباره ایران در سوریه) کاملا روشن است. ما با هرنوع نظامی‌گری ایران در سوریه شامل موارد کنونی مقابله خواهیم کرد.

نتانیاهو در تلاش برای غلبه بر چالش های داخلی این رژیم به پرونده ویژه فساد مالی وی و اظهارات دادستانی این رژیم در این خصوص و نیز به منظور بهره برداری از انتخابات زودهنگام کنیست به نفع خود ادامه داد: ما در برابر هر چیزی که امنیت اسرائیل را تضعیف کرده و یا در این راستا تلاش کند نیز مقابله می کنیم.

این در حالیست که «شای نیسان» دادستان کل رژیم صهیونیستی دیروز شنبه در گزارشی ارائه کیفرخواست علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به اتهام دریافت رشوه در دو پرونده «پایگاه خبری والا و شرکت بزک» و کلاهبرداری و سلب اعتماد در پرونده موسوم به ۱۰۰۰ تأیید کرده بود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *