شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۷۷
جعفرزاده ایمن‌آبادی:

چند نفر دیگر از اعضای دولت هم استعفا داده‌اند/ قاضی‌زاده با سناریوی مظلوم‌نمایی استعفا داد و فرار کرد/ ظریف جلوی توهین یک عده بی‌سواد مقاومت می‌کند/ احمدی‌نژاد و روحانی هرکدام گورستانی به جا گذاشتند

يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 663897
نماینده مردم رشت گفت: آقای روحانی از اول انتخابش نادرست بود. او باید به کسانی مسئولیت می داد که بگویند «تا جهنم با تو هستیم نه صرفا تا بهشت».
چند نفر دیگر هم از دولت استعفا داده‌اند/ قاضی‌زاده با سناریوی مظلوم‌نمایی، هنرمندانه فرار کرد/ ظریف جلوی توهین یک عده بی‌سواد مقاومت می‌کند/ احمدی‌نژاد و روحانی هرکدام گورستانی به جا گذاشتند
گروه سیاسی جهان نيوز: جعفرزاده ایمن آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس و از نزدیکان به لاریجانی و طبیعتا از حامیان پروپاقرص دولت حسن روحانی در گفتگو با سایت اصلاح طلب نامه، استعفای قاضی زاده هاشمی را یک سناریوی مظلوم نمایی با یک فرار هنرمندانه دانسته است.

جعفرزاده در حالی امروز از تعبیر «چاه ویل» برای طرح پرسروصدای دولت استفاده می کند که پیش تر نظر دیگری داشت و گفته بود: «برنامه جامع طرح تحول نظام سلامت به عنوان یکی از برجسته‌ترین اقدامات و دستاوردهای دولت یازدهم توسط وزارت بهداشت و شخص دکتر هاشمی در حالی از ابتدا در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفت که در دولت های نهم و دهم متاسفانه به دست فراموشی سپرده شده بود.»

نماینده نزدیک به لاریجانی در جای دیگری از گفتگو به استعفای برخی دیگر از اعضای دولت هم اشاره کرده که هنوز مورد پذیرش رئیس جمهور واقع نشده است و به نظرش نباید این افراد میدان را در وقت سختی خالی کنند. نکته اساسی که جعفرزاده سهوا یا عمدا به آن ورود نمی کند این است که نه صرفا قاضی زاده که به تعبیر خود این نماینده انتخابش از ابتدا غلط بود بسیاری دیگر از اعضای دولت های یازدهم و دوازدهم، از همان شروع کار مرد این میدان نبودند و ثمره عملکردشان امروز در حال رخ نمایی برای منافع کشور و زندگی مردم است.

بخش های مهم این گفتگو را خواهید خواند:

*قبول ندارم که دولت دارد بی ژنرال می شود. اگر احزاب قوی داشتیم این طور نمی شد که کسانی وسط راه ببرند. آقای ربیعی استیضاح شد ولی بقیه خیر، همین الان چند نفر دیگر هم از اعضای کابینه می گویند ما استعفا دادیم، این استعفا را قبول کنند تا ما برویم.

*آقای شهیدی رئیس بنیاد شهید هفته گذشته در مجلس حاضر شد گفت «من استعفا دادم، استعفایم را قبول کنند، می روم». این حرف یعنی آنکه برخی فقط در دوران خوش خوشان هستند. امروز دولت در وضعیت سخت اقتصادی به سر می برد. باید همه پای کار این دولت بیایستند. اینکه کم بیاورند و فرار کنند، کار درستی نیست. چنین کسانی مرد دوران سخت نیستند.

*معنی ندارد که آقای قاضی زاده هاشمی بازنشسته ها را بهانه می کند، استعفا می دهد و می رود. یک سال پیش در مصاحبه ای گفتم «دولت احمدی نژاد هدفمندی یارانه ها را برای این مملکت به عنوان گورستان گذاشت، گورستان به جامانده از دولت آقای روحانی هم طرح تحول سلامت است چون نه مصوبه مجلس را دارد و نه در هیأت وزیران».

*من دوست ندارم حالا که آقای قاضی زاده هاشمی رفت به او حمله کنیم، ای کاش می بود و درباره تحمیل این همه هزینه به دولت پاسخ می داد. الان گذاشتن و رفتن و قهرمان بازی که هنر نیست اما آقای روحانی تا آخر می ایستد و مقاومت می کند. البته ناگفته نماند که بعضی وزرا با وجود همه سختی ها پای کار دولت ایستادند، مثلا برای خودم به شخصه سوال است که چرا ظریف با وجود این همه تحقیر، تهمت و توهین های عده ای بی سواد، همچنان به کارش ادامه می دهد.

*برخی مثل ظریف می مانند و برخی نیز مثل آقای قاضی زاده هاشمی کم می آورند و حتی نمی ایستند تا خراب کرده خودشان را درست کنند. وقتی وضعیت بیمارستان ها را در یک سال گذشته بررسی می کنیم، می بینیم چقدر وضعیت آنها افتضاح شده است.

*ده ها بار به این سازمان گفتیم که تخصیص منابع را کنترل کند. در مجلس نهم من و آقای نادران نسبت به طرح تحول سلامت هشدار دادیم که این چاه ویل است، تحت تأثیر جوسازی ها قرار نگیرید اما متأسفانه نقش خود را درست ایفا نکرد و کیسه کیسه به طرح سلامت پول داد.

*آقای قاضی زاده هاشمی هنرمندانه در قالب سناریوی احقاق حقوق بازنشستگان گذاشت و رفت و خود را مظلوم نشان داد. او باید پاسخ دهد که چرا این بدهکاری سنگین را روی دست ملت گذاشت.

*در همه دنیا تفاوت حقوق پزشک و پرستار 3.5 برابر است اما در ایران بیش از 30 برابر است. این همه پرستار ناراضی اعتراض کردند یک مرتبه آقای قاضی زاده صحبت های اینها را نشنید... طرح تحول سلامت از ریل اصلی خارج و دکانی برای یک تعداد قلیلی از پزشکان متخصص شده بود.

*نباید آقای قاضی زاده هاشمی مظلوم نمایی کند و بگوید به من منابع ندادند، همه می دانند منابع درآمدی و مجاری هزینه ای کشور مشخص است بنابراین همه باید به همدیگر کمک کنند. با هنرمندی فرار کنیم کار درست و اخلاقی نیست. جایی هم گفتم این مسئله نشان داد که آقای روحانی از اول انتخابش نادرست بود. او باید به کسانی مسئولیت می داد که بگویند «تا جهنم با تو هستیم نه صرفا تا بهشت».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
انگار نه انگار که خودش از حامیان دولت است و در مجلس برای رای اعتماد وزراء چه کارها که نکرد.
Iran, Islamic Republic of
....
سرور
Iran, Islamic Republic of
بنده نوشتم: حسن روحانی= علی لاریجانی
این آقای محترم از دولت انتقاد کرده است و راهکار و علاج مشکلات چامعه را لاریجانی معرفی می کند.آیا افکار و عملکرد این دو نفر کاملا یکی نیست؟ الان چیزی توهین آمیز یا تمسخر انگیز نوشته شده.خدای ناکرده؟
حقوق حلال/انتظار حرف حق/ افراط گرای مدعی اعتدال و عقلانیت
Iran, Islamic Republic of
و صد البته سهم برجسته شما شما در ایجاد گورستان روحانی برای این ملت پوشیده نیست. فردای قیامت باید در قبال 80 میلیون آدم پاسخگو باشید. آقای نماینده ای که در دانشگاه می خوابیدی و چند میلیون حقوق می گرفتی!
Iran, Islamic Republic of
.... به دادزدن افتاده اند
Romania
برو تو دانشگاه بخواب تا حقوقت بیشتر بشه
Iran, Islamic Republic of
چه خبر از اینستاگرام ؟ جشن میلیونی شدن فالوورها را توی مجلس میگیری ؟ کیک تولدش هم توی کمیسیون تلفیق بودجه بگیر ... دلار چه خبر ؟ راستی برزیل خوش گذشت ؟!!!!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
....
سلام
Iran, Islamic Republic of
افتضاح برجام كه ربطى به وزير امور خارجه ندارد؟!؟!؟!؟!
Iran, Islamic Republic of
نه چون همه میدونن که تصمیمات کلان رو نظام میگیره!!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا هروقت اصلاح طلبان در کشور به قدرت می رسند نظام درباره تعلیق و بتن ریزی هسته ای به تصمیم میرسه ؟!!
Iran, Islamic Republic of
بس که هوچی گرن
Iran, Islamic Republic of
ظریف هم مثل قاضی زاده هاشمی باید استعفاء نماید.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
هنوزازمسافرتهای خارجی سیرنشده.ثانیا وزارت خارجه بعضیا اسونه
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی می فرمایید از دانشگاه 10 میلیون حقوق می گیرم و از مجلس هم نزدیک 6 میلیون و با این مبلغ دریافتی زندگیم نمی چرخد اگر روزی خلاف اقتصادی کردم از روی نداری بوده است .
فقط خودتان را می بینید ....
ساعت خواب!
Iran, Islamic Republic of
با شروع طرح تحول سلامت چقدر گفتیم این طرح مصوبه ندارد
شما که نماینده مجلسی بعد از خرابکاری اومدی میگی مصوبه مجلس ندارد اون موقع داشتید چرت می زدید (مثل زمانی که توی داشنگاه با چرت زدن 8 میلیون تومان حقوق می گرفتید) ؟
مشکل ایجاد شده در دولت کم کم دارد اثر اصلی و عمومی خودش را نشان می دهد به زودی بقیه هم استعفا می کنند
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
طرح تحول سلامت طرح تحول جیب پزشکان بود و باعث افزایش 300 درصدی تعرفه های درمانی شد و دیگر هیچ .
اصلاحاتی پشیمان
....
حمید
Iran, Islamic Republic of
آقای جعفرزاده هنوز برای شما جای سوال است که چرا ظریف به قول شما با وجود این همه تحقیر، تهمت و توهین های عده ای بی سواد!!!!، همچنان به کارش ادامه می دهد؟
آیا همه کسانی که گفتند برجام خیانت است وایشان در صحن علنی مجلس ضمن توهین به منتقدان حنجره خود را پاره می کردند و می گفتند تمام تحریم ها بالمره لغو می شوند!!! بی سوادند؟ پس کجاست آن آفتاب تابان؟ اگر این همه گرفتاری، گرانی500 درصدی، نا امیدی در نسل جوان جهت تشکیل زندگی به دلیل گرانی وحشتناک ، تهدیدات بیشتر کشور به خاطر عواقب خروج از برجام و.... صدقه سر برجامی است که ظریف پای کار آن بود وتو و امسال توکه ظرف 20 دقیقه آن را تصویب کردید؟
آقای ظریف هنوز بخشی از کارش را تمام نکرده وگرنه او هم قبل از پایان دولت خواهد رفت و آن تصویب CFT که آنهم زودتر شما تصویب کنید حل می شود.
Iran, Islamic Republic of
کلک رشتی میزنه!!!
Iran, Islamic Republic of
چقدر تو روت زیاده خداشاهده
Iran, Islamic Republic of
راست میگه اولش که خوب بود حالا که گندش دراومده شد چاه ویل

چقدر این مردم مظلومن که گیر این دولت و مجلس افتادن
بهمن
Iran, Islamic Republic of
اقای نماینده ولایی ....چرا به مردم توهین می کنی . یک نگاهی به حرف های ظریف در این یکی دو ساله بنداز وببین چقدر تناقض دارد....
Iran, Islamic Republic of
اي كهنه سرباز گمنام از چند جا حقوق ميگيري
حمید
Iran, Islamic Republic of
ملتی که احساسی وبر منوال تبلیغات خیابانی چهارتا هنرمند و سلبریتی و ... ، به نماینده هایی اینچنینی و رییس جمهور اینچنینی رای دهند باید چنین سرنوشتی را تا پایان دوره آن بپذیرند.
وتحمل کنند شرایط فعلی را با دلار بالای 11000 تومن وگرانی سرسام آور که در طول چهل سال گذشته سابقه نداشته و... ان شاء الله که تجربه خوبی شود برای آینده ای نه چندان دور مجلس و دولت بعدی.
ان شاء الله شورای نگهبان هم مانند گذشته عمل نکند و با مردم همراه باشد وکاندیداهای مستقل از جناههای سیاسی در انتخابات 1400 معرفی کند .
Iran, Islamic Republic of
تکلیف آنهائی که بدون احساس رای دادند این وسط چه میشود؟
ايراني
Iran, Islamic Republic of
اين بنده خدا (جعفرزاده) اصلاً معلوم نيست با خودش چند چنده؟!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ایمن جون از جشن اینستاگرام چه خبر؟ ضمنا حقوق خودت چند برابر یک پرستاره بلا؟
مالک
Iran, Islamic Republic of
شما پیش مرگش بودی چطور شد برگشتی از پشت خنجر بزنی؟؟؟؟


دلتو زده یا میترسی انتخاب نشی دیگه
Iran, Islamic Republic of
الان و بعد از این همه حمایت اینو می گید مگه فرصتهای مملکت علف خرسه که همینجور مفت از دست برن....!!!
Iran, Islamic Republic of
ممنون جهان جان از این که متن حقیر رو مودبانه اش کردی!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مشكل اصلي مملكت وجود افرادي مثل ايشان در مجلس و دولت است
United States
روحانی استعفا نداده؟!

خدایی اگه از کسی حرف شنوی داره بهش بگید با یه استعفا دل مردمو شاد کنه بره همون زنونابین رو بسط بده!
Iran, Islamic Republic of
...
حوزوی
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده منتقدان ظریف را یک مشت بیسواد خطاب کرد.


هم دولت بی تدبیر ..هم نماینده ای با ادب ...
شما جشن تولد اینشتاگرامت یادت نره ...
باسواد ....
Iran, Islamic Republic of
شکست برجام نشان داد...
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام خدا بر دکتر احمدی نژاد عزیز .
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
...
ب خ
Iran, Islamic Republic of
سلام بالاخره آقاي جعفرزاده موضع خودش را مشخص کند اول دولت روحاني سخت طرفدارش بود الان که مشخص شد دولت انتخابي ايشان نا کارآمد است کم کم خودش را دارد از روحاني جدا مي کند چوب خدا صدا ندارد چقدر اين آقا به دولت آقاي احمدي نژاد حمله مي کرد ديدي ترنج بدست گروه شما افتاد ازاحمدي نژاد عملکردتان بدتر شد والعاقبه للمتقين
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی با این عملکرد ضعیف دولت احمدی نژاد را رو سفید کرد.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد و روسفیدی؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
خب عزیز من آقای نماینده اگه باسوادی هم پیدا بشه چنان به سمتش حمله ور میشید که فرار رو به قرار ترجیح میده.
عمار
Iran, Islamic Republic of
ازکرامات شیخ ما این است شیره را خورد وگفت شیرین است

بنده خدا تحلیل مسائل ومشکلات بلعد از وقوع را که بچه های مدرسه هم انجام میدهند !
مهم این است که انسان علاج واقعه را قبل از وقوع کند.
بصیرت بصیرت بصیرت بصیرت تنها گزینه برای موفقیتهای آتی کشور است.
"پشتیبان ولایت باشید تا کشور شما آسیب نبیند"
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
همین مانده بود که شما نماینده حامی دولت به منتقدین سیاست خارجی انفعالی بگویی بی سواد. دست گلهای شما با سوادان صنعت هسته ای را بر باد داد و چیزی نصیب ایران نکرد.شماها موقعیت مملکت را در قبال تقریبا هیچ یکی پس از دیگری می فروشید و تحمل شنیدن انتقاد را هم ندارید.باید مجلس و دولت را به انقلاب اسلامی تحویل دهید.
محمد از رشت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وای چه حرفای مهمی.
اولین باره.
واقعا تو باید رئیس جمهور بشی.
بیا تا بهت رای بدیم.
تا حالا کجا بودی
Iran, Islamic Republic of
کارانه پزشکان وحشتناک بالاست و مستند دیدم که بسیاری از پزشکان متخصص حدود 80 میلیون تومان در ماه کارانه میگیرند آخه این چه پولی هست به اینها میدن یک مهندس باسابقه 5 میلیون هم بزور میگیره
از جیب ما کم شد و به جیب پزشکان اضافه شد
Iran, Islamic Republic of
این 80 میلیونها و 280 میلیونها پول یارانه ملت است که هرماهه به شکم پزشکان سیری ناپذیر سرازیر میشود
همون پزشکانی که بخیه کودک را بخاطر بی پولی پدرش باز کردند؟!!
Iran, Islamic Republic of
....حزب باد....!!!
Iran, Islamic Republic of
... اسم دکتر احمدی نژاد را به زبان نیاور ......
Iran, Islamic Republic of
اسم احمدی نژاد را باید بابک خان بهاری و محمود خان خاوری و حمید خان بقایی به زبان آورند،نه دیگران!؟
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم به این نظر بی ارزش.
Iran, Islamic Republic of
...
محمد باقر
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
تو یکی برو جشن تولد اینستاگرام بگیر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام بگذارید این آقا هر چه می خواهد بگوید وقتی ادامه فامیلی اش ایمن آبادی باشد خودش را ایمن فرض کرده پس ای ایمن ابادی دراین دنیا کاملا ایمن هستی اما ...
Iran, Islamic Republic of
هنوز فشاری به ظریف وارد نشده که از نرفتنش تعجب میکنی آقای ایمن آبادی!!انشالله بعد از ناامیدکردنمون توسط اروپایی ها اونوقت قضاوت کن بیین ظریف میتونه مقاومت کنه یا نه...
Romania
کاندیدای اصولگراها برای وزیر خارجه آنوقت چه کسی است؟؟؟...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...ض
Iran, Islamic Republic of

...و
Iran, Islamic Republic of
...
بوسجین
Iran, Islamic Republic of
....
گیلانی
Iran, Islamic Republic of
ترفند جعفر زاده این است ...
Iran, Islamic Republic of
قاضی زاده هاشمی رفتن ولی شما سینه چاکان دولت فعلی هستین و باید پاسخگوی افتضاحاتتون باشین.
Iran, Islamic Republic of
... جشن دو سالگی اینستاگرام....!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مرد حسابی هنوز یادمون نرفته گلوی خودت رو برای همین دولت پاره میکردی.چه توی مجلس و چه در هر جای دیگر...
احمد
...