جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

بن‌علوی: فلسطین و اسرائیل گذشته را کنار بگذارند!

شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب: 663731
وزیر خارجه عمان در اظهاراتی اعلام کرد: فلسطین و اسرائیل گذشته را کنار بگذارند!
بن‌علوی: فلسطین و اسرائیل گذشته را کنار بگذارند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از معا، «یوسف بن علوی» وزیر خارجه عمان امروز شنبه در اظهاراتی اعلام کرد: دو طرف فلسطینی و اسرائیلی باید گذشته را کنار گذاشته و مشکلاتشان را حل و فصل کنند.

وزیر خارجه عمان در اشاره به سفر اکتبر سال گذشته میلادی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیوسنیتی به مسقط گفت: فلسفه عمان، صلح برای تمامی کشورهایی است که با ما مفهوم صلح را به اشتراک گذاشته و هر ملتی حق دارد با سیستمی کار کند که مناسب آن است. هر کشوری برای خود حد و مرزهایی دارد که کشور دیگر حق ندارد آن را زیرپا بگذارد، ما در امور داخلی کشور دیگری مداخله نمی کنیم و خود نیز نمی پذیریم که کشوری در امور داخلی ما دخالت کند.

وی در ادامه افزود: کشور ما تلاش می کند تا تمامی اختلافات فلسطینی ها و اسرائیلی ها را حل و فصل کند، اما این اولویت نیست، بلکه اولویت، ایجاد سازوکاری است که مردم مبانی صلح و همزیستی را بپذیرند و مسقط می کوشد تا اختلاف در میان همه طرف ها را شناسایی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه خوش خيال با اين افكار خائنانه
رر
Iran, Islamic Republic of
اي بادمجان دور قاب چين!؟