جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۹

آقای مطهری! به مبانی اسلامی مردم احترام بگذارید

شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 663726
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج طی بیانیه‌ای نسبت به اظهارات اخیر علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال بروز فتنه ۹۸ واکنش نشان داد.
آقای مطهری! به مبانی اسلامی مردم احترام بگذارید
به گزارش جهان نيوز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج نسبت به اظهارات اخیر علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره فتنه ۹۸ بیانیه‌ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است:

جناب آقای علی مطهری نائب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
پُر واضح است که در تمامی عرصه‌های جهانی تعیین اهداف و مرز‌های آنهاست که سیاست‌های داخلی و خارجی آن‌ها را چارچوب مند می‌کند.

جمهوری اسلامی ایران نیز با تکیه بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مرجعیت خود را در ترسیم خطوط خود انتخاب کرده و نکته مهم در این میان جایگاه، ولی فقیه در این قانون است که عالی‌ترین و اصلی‌ترین مقام برای نظارت و ترسیم صحیح از گام بر داشتن بر خطوط اصلی و پا نگذاشتن بر خطوط قرمز است.

پس همانا همواره التزام به فرامین و رهنمود‌های امام راحل بزرگوار و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد) و حفظ خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی از مطالبات مردم انقلابی و با بصیرت کشور است. 

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج ضمن درخواست از جنابعالی مبنی بر بررسی و مطالعه‌ خطوط قرمز نظام و اصول صحیح حرکت در مسیر اهداف انقلاب، برای اصلاح سخنان اخیر جنابتان در مورد هشدار‌های دلسوزانه‌ مقام معظم رهبری برای سال ۹۸، خواهان دقت بیشتر در نطق‌های آینده جنابعالی است.

خواهشمند است به مبانی اعتقادی و اسلامی مردم و نظام که حتی برخی از آن‌ها نشأت گرفته از مباحث متقن و استادانه‌ پدر دانشمندتان شهید مرتضی مطهری است، احترام بگذارید تا شأن نمایندگی ملت حفظ شود و تنزل نیابد.

لازم به ذکر است، مجموعه‌ بسیج دانشجویی از هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان خواستار اقدامات مجدّانه در مورد رفتار اخیر نمایندگان است.

باتشکر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج
حوزه شهید هادی صالحی

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرفهای مطهری کاملا درست است
Iran, Islamic Republic of
سال 98چه خبره؟
من شبانه روز دو بار به این سایت سر میزنم
بیچاره دلم برات میسوزه از بیکاری یا از مزدوری همش کامنت میدی اینجا
حتما یا خیلی بیسوادی یا خیلی شیفته جریان دولت
وگرنه این حجم از وقت صرف کردن حتی برای پول مایه سرشکستگیه
Iran, Islamic Republic of
بیکار نیست پول میگیره نظر میذاره (مزدوره) و واقعا با ارسال کامنتای تکراریش داره اعتبار قسمت نظرات سایت جهان نیوز رو از بین میبره البته حالا تا این لحظه که تو این صفحه زیاد دست به کیبورد نشده برو صفحات دیگه میبینی تو بعضی صفحات که مثلا 300 تا نظر گذاشتن 150 تاش مال این بشره
Iran, Islamic Republic of
بارک الله بر امام جمعه شجاع کرج و پیروان بسیجی اش
Romania
.....
علی
Iran, Islamic Republic of
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
هرکه باعلی درافتاد ورافتاد
Iran, Islamic Republic of
...