پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

۲۲ نفر از دلالان ارز در شیراز دستگیر شدند

شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 663719
فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و دستگیری ۲۲ نفر از عناصر و سرشبکه های اصلی دلالان ارز در شیراز خبر داد.
۲۲ نفر از دلالان ارز در شیراز دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از معاونت اجتماعی انتظامی فارس سردار احمد علی گودرزی گفت: در پی نابسامانی بازار ارز و بروز نوسانات قیمت ارز، طرح برخورد قانونی با دلالان ارز و صرافی های غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد:  در این راستا عملیات یک روزه مبارزه با اخلالگران ارزی پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی توسط مأموران انتظامی اجرایی شد.

سردار گودرزی تصریح کرد: در نتیجه این عملیات 22 نفر از عناصر و سرشبکه های اصلی دلالان ارز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در نتیجه اجرای این عملیات، از متهمان دستگیر شده مبالغی ارز شامل 25 هزار و 498 دلار، یک هزار و 840 یورو، یک هزار و 520 پوند، یک هزار و 405 لیر، 9 هزار و 700 درهم، ۸۵ عدد کارت بانکی و تعداد ۱۰ دستگاه کارت خوان کشف شد.

سردار گودرزی در پایان با بیان اینکه برخورد با مجرمان و اخلالگران نظام اقتصادی در دستور کار پلیس است، گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه اقدام مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *