پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

قیمت کالاهای اساسی تحت کنترل است/افزایش ۱۴درصدی پرورش مرغ

شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 663696
استاندار تهران از افزایش ۱۴ درصدی ظرفیت پرورش مرغ در این استان خبر داد و گفت: قیمت کالاهای اساسی تحت کنترل است و در پایان سال نگرانی نداریم.
مشکلی برای تامین نیازهای اساسی مردم نداریم
به گزارش جهان نيوز، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر شنبه در حاشیه جلسه پیشگیری از فعالیت‌ برندهای قاچاق استان تهران در جمع خبرنگاران با بیان این که ظرفیت پرورش مرغ استان تهران ۱۴ درصد افزایش پیدا کرده است، گفت:  نگرانی در حوزه تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی مردم هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی خواستار استقلال ستاد تنظیم بازار استان از ستاد کشوری شد و افزود: باید همه اموراتی که در استان‌ها به صورت مستقل رسیدگی می‌شود، در تهران نیز به سبب لزوم رصد و رسیدگی مقام عالی دولت در استان به شکل مستقل مورد رسیدگی قرار بگیرد.

استاندار تهران در خصوص تامین کالاهای اساسی مانند دارو، مواد پروتئینی و لبنی و امثال آن گفت: استانداری تهران تامین و تسهیل دسترسی به این کالاها را برای مردم در دستور ویژه کار خود قرار داده و کالاهای اساسی از ارز یارانه‌ای برخوردارند و نرخ آن‌ها چندان دستخوش تغییر نشده است.

محسنی بندپی با بیان این که قیمت‌ها اکنون در کنترل بوده و تحت مدیریت هستند، گفت: مشکلی برای تامین نیازهای اساسی مردم ایجاد نخواهد شد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دولت! به داد این ملت برس! کمر ملت در حال شکستن است
Iran, Islamic Republic of
قیمت گوشت گوسفندی کیلویی 76000 به نظرتون کنترل شده است؟؟؟؟
گوشتهای وارداتی رو هم که کیلویی زیر 40000 میدادند چند وقته دیگه خبری نیست!!!!
Iran, Islamic Republic of
باور كرديم همه جا ارومه