پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

افشای محل نگهداری قاتلان خاشقجی

شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 663496
فعال سیاسی و کاربر معروف عربستانی در توییتر فاش کرد، تمامی کسانی که در قتل جمال خاشقجی دست داشتند (به جز سعود القحطانی) در حال حاضر در ساختمانی متعلق به دستگاه امنیت کشور در مسیر الدمام بازداشت هستند.
افشای محل نگهداری قاتلان خاشقجی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مجتهد، فعال توییتری معروف عربستانی اعلام کرد، آنها در ساختمانی هستند که شکل آن از بیرون شبیه به یک مجتمع مسکونی کوچک است، از این ساختمان به شدت حراست می‌شود و ۱۸ پزشک از بیمارستان مرکز امنیتی به آنجا رفت‌وآمد دارند.

براساس روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، مجتهد در ادامه گفت: احمد عسیری و ماهر المطرب نیز در میان آنها هستند و تنها القحطانی قربانی نشده است.

وی افزود: آنها پیش از این در زندان تحقیقات واقع در دانشکده امنیت ملی "نایف" در مسیر الدمام حبس بودند اما به دلیل جنجال بزرگی که به پا کردند و اقدامات متعدد برای خودکشی و اینکه دیگر زندانی‌ها در آنجا این سر و صداها را می‌شنیدند، آنها به ساختمان دیگری منتقل شدند که در آن زندانی دیگری به جز آنها و کارمند دیگری جز آنهایی که برای رسیدگی به کار این زندانی‌ها حضور دارند، نیست.

مجتهد در توییت دیگری نوشت، وضعیت روحی آنها بسیار بد است و از هر راهی از جمله کوبیدن سر به دیوار، قصد خودکشی دارند، همه آنها فریاد می‌زنند، "ما همه این خدمت و فداکاری را برای بن سلمان انجام دادیم و او با ما چنین می‌کند؟" به همین دلیل نیز آنها به جایی منتقل شدند که مانع از خودکشی آنها شده و تحت نظارت و رسیدگی کامل پزشکی باشند.

طبق بیانیه‌ای که خبرگزاری رسمی عربستان (واس) از دادستانی کل این کشور منتشر کرد، دادگاه کیفری ریاض اولین جلسه محاکمه ۱۱ متهم پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار این کشور در استانبول را با حضور وکلای مدافع آنها روز پنج‌شنبه برگزار کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *