پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مفقود شدن یک امدادگر بر اثر غرق شدن آمبولانس در اندیکا/ 10 خودرو در سیلاب گرفتار شدند

پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب: 663355
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: یک خودروی اورژانس در سیلاب اندیکا غرق شد که بر اثر آن یک نفر از نیروهای امدادی نجات پیدا کرد و یک تکنسین اورژانس درحال حاضر مفقود است.
آمبولانس اورژانس در اندیکا غرق شد
به گزارش جهان نيوز، صادق سلامت معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان دقایقی پیش دراندیکا، اظهار کرد: در پی بارش باران در شهرستان اندیکا، منطقه شیرین بهار دچار سیل و گرفتگی شدید شد. جاده دسترسی به منطقه که در حدود 5 کیلومتر است در حاشیه دشت قرار دارد و مسدود شده است.

وی افزود: یک دستگاه خودروی اورژانس که برای امدادرسانی به منطقه اعزام شده بود، در سیلاب غرق شد. یک نفر از نیروهای امدادی نجات پیدا کرد و یک نفر تکنسین اورژانس درحال حاضر مفقود است که جستجو برای یافتن این فرد ادامه دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد: در این سیلاب 10 خودرو غرق شدند و زیر آب رفتند که همه سرنشینان خودروها سالم هستند و به مکانی به طور موقت منتقل شدند. درحال حاضر نیروهای امدادی درحال انتقال این افراد به مکان امن هستند.

وی افزود: 4 تیم امداد و نجات متشکل از 20 نفر از شهرستان اندیکا و مسجدسلیمان با خودروهای امدادی و تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

سلامت گفت: افرادی که قصد سفر دارند، قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند که در مسیرهای سیلابی گرفتار نشوند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *