سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۱

۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار رفع بوی نامطبوع فرودگاه امام

پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب: 663354
فرماندار ری از در نظر گرفتن ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار رفع بوی نامطبوع فرودگاه امام(ره) خبر داد و گفت: ۷۰ میلیارد تومان از این اعتبار در حال تخصیص است.
۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار رفع بوی نامطبوع
به گزارش جهان نيوز، هدایت الله جمالی پور ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران از شهرک صنعتی شمس آباد و نیز محل دفن زباله از آرادکوه طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: عنایت ویژه استاندار تهران به بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام(ره) یکی از مطالبات رییس جمهور از استاندار در جلسه رای اعتماد هیات وزیران بوده است.

وی بازدید استاندار تهران را مقدمه ای بر جلسات تکمیلی و مدیریت بهتر و بیشتر برای رفع آلودگی های اطراف اتوبان قم دانست و افزود: رفع آلودگی و بوی نامطبوع اطراف اتوبان یک رسالت برای همه دستگاه ها و تولیدکنندگان است و حتما با جدیت استاندار تهران و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبارات مورد نیاز برای کاهش این بو تخصیص خواهد یافت و امیدواریم تا پایان سال ۹۸ اثری از این آلودگی و بوی نامطبوع اطراف اتوبان تهران- قم نباشد.

فرماندار ری گفت: شهرداری تهران نیز متعهد شده بود، ۲ طرف اتوبان تا نزدیک به فرودگاه درختکاری شود و باید به این امر بپردازد.

وی از انتقال برخی واحدهایی که امکان کاهش بوی آن ها وجود ندارد، خبر داد و گفت: ۱۷۰ میلیارد تومان در اعتبارات برای رفع آلودگی بوی اطراف فرودگاه پیش بینی شده است، ۳۴ میلیارد از آن در قالب تصفیه خانه واوان تخصیص پیدا کرده و ۳۵ میلیارد دیگر در حال تخصیص است بخش دیگر نیز در آینده تخصیص می یابد و امیدواریم، در سال آینده نیز اعتبارات خوبی برای این امر در نظر گرفته شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بزینسمن یعنی اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
بزینسمن یعنی اصلاحات
خودت بوی بد رو راه میندازی
خودت هم برای اینکه درش رو ببندی 170 میلیارد تومن پول میگیری