جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

علت انتشار بوی نامطبوع در تهران از زبان استاندار

پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 663263
استاندار تهران با اشاره به انتشار بوی نامطبوع منتشر شده روز گذشته در تهران، گفت: تاکنون علت این بوی نامطبوع مشخص نشده است.
علت انتشار بوی نامطبوع در تهران از زبان استاندار
به گزارش جهان نيوز، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به انتشار بوی نامطبوع روز گذشته در تهران اظهار داشت: آنچه دیروز عصر در تهران شاهد بودیم منبع مشخصی برای شناسایی نداشت و تاکنون علت آن پیدا نشده است؛ ضمن اینکه ستاد مدیریت بحران نیز تشکیل شده و چیزی را که به عنوان ترکیدگی لوله گاز، فاضلاب یا از تصفیه‌خانه بوده مشخص نشده است.

وی ادامه داد: احتمال دارد یک ماده شیمیایی که بوی تندی دارد مانند مرکاپتان در جایی ریخته شده آن هم به صورت عمد یا سهو و این در قسمتی از فضای تهران منتشر شده بود که ظرف ۲-۳ ساعت برطرف شده است.

استاندار تهران با اشاره به بازدید خود از محل انتشار بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام (ره) افزود: ۲-۳ سال است که بویی در مسیر فرودگاه امام به مشام می‌رسد. کانون‌هایی که می‌تواند منشأ تولید این بود باشد مشخص است؛ مانند فاضلاب خانگی و صنعتی و سوزاندن پسماندها که می‌تواند منشأ این بود باشد و ما به اتفاق فرمانداران اسلامشهر و ری و مسئولان محیط زیست در اینجا حضور پیدا کردیم تا این کانون‌ها را بررسی کنیم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *