جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

افزایش شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در دوره ترامپ

چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب: 663172
شهرک‌سازی غیرقانونی رژیم صهیونیستی در دوره ترامپ چند برابر شده است.
افزایش شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در دوره ترامپ
به گزارش جهان نيوز به نقل از آسوشیتد پرس، آمارها نشان می‌دهد شهرک سازی صهیونیستها از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

براساس آماری که از سوی گروه حامی حقوق فلسطینی‌ها موسوم به «صلح اکنون» ارائه شده، رژیم صهیونیستی همزمان با روی کارآمدن ترامپ با جسارت بیشتری اقدام به ساخت شهرک‌های صهیونیستی در مناطق اشغالی کرده و حجم این ساخت و سازها در سال ۲۰۱۸ حداقل ۱.۵ برابر سال‌های گذشته بوده است.

این درحالی است که پیش از این تل‌آویو بدلیل مخالفت جهانی، بصورت محافظه‌کارانه و با نگرانی بیشتری اقدام به شهرک‌سازی غیرقانونی در مناطق اشغالی فلسطین می‌کرد، اما با حمایت ترامپ از سیاست‌های رژیم صهیونیستی، شهرک‌سازی‌ها نیز که با مخالفت سازمان ملل و کشورهای اروپایی است با سرعت بیشتری ادامه یافته است.

براساس برخی آمارها جمیعت ساکنان در شهرک‌های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن به حدود ۶۰۰ هزار نفر می‌رسد و این روند با تداوم ساخت این شهرک‌ها همچنان افزایش می‌یابد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *