پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پامپئو تقریباً تمام درخواست‌های نتانیاهو را قبول کرد

چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 663152
وزیر خارجه آمریکا در دیداری که با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی داشته تقریباً تمامی خواسته‌های او را پذیرفته است.
پامپئو تقریباً تمام درخواست‌های نتانیاهو را قبول کرد
به گزارش جهان نيوز، یک مقام دیپلماتیک رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه مدعی شده، «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا در دیداری که با «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در برزیل داشته تقریباً تمامی درخواست‌های او را پذیرفته است. 

نتانیاهو سه‌شنبه در پایتخت برزیل با پامپئو دیدار کرد. وزیر خارجه آمریکا به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اطمینان خاطر داد خروج نظامیان آمریکا از سوریه تغییری در تعهدات واشنگتن به تل‌آویو ایجاد نخواهد کرد.

به نوشته روزنامه تایمز اسرائیل، یک مقام اسرائیلی گفته نتانیاهو آن جلسه را در حالی ترک کرد که معتقد بود اسرائیل روی سیاست‌های آمریکا در برخی زمینه‌های خاص نفوذ دارد. این مقام صهیونیست گفته آمریکا و اسرائیل در حال همکاری روی ایده‌های مختلفی هستند که می‌تواند به اسرائیل کمک کند.

این مقام گفت: «اسرائیل تقریباً تمام چیزهایی که می‌خواست را به دست آورد. اسرائیل 8 درخواست مطرح کرد که 7 مورد آنها مورد پذیرش قرار گرفتند.»

این منبع به روزنامه تایمز اسرائیل گفته تنها مسئله‌ای که مورد پذیرش طرف آمریکایی قرار نگرفته فروش جنگنده‌های اف-۱۶ اسرائیلی به کرواسی است. 

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *