جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سومین آتش سوزی پیاپی مدرسه در سیستان

چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 663093
بر اثر سهل انگاری مدیر مدرسه ای در شهرستان زهک یک دانش آموز پسر حین پر کردن مخزن چراغ نفتی دچار سوختگی شد.
سومین آتش سوزی پیاپی مدرسه در سیستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از عصرهامون، صبح امروز بار دیگر در پی حادثه آتش سوزی با چراغ نفتی در یکی از مدارس سیستان وبلوچستان یک دانش آموز پسر در مدرسه حجت روستای پلگی سید از توابع شهرستان زهک دچار سوختگی از ناحیه پا شد.

این اتفاق ناگوار در حالی رخ داد که علی رغم تاکید مدیران مسئول در آموزش و پرورش استان، برخی از معلمان با سهل انگاری و واگذاری پر کردن مخزن چراغ نفتی به دانش آموزان باعث هدر رفت زحمات تمامی معلمان شده اند.

در پی تماسی که خبرنگار اجتماعی عصرهامون با علی مردای رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان داشت، وی گفت: با عنایت به بخشنامه های ابلاغی به مدارس و حساسیت ها و آموزش ها و توصیه هایی که دراین ایام به مدیران مدارس در سطح استان ارائه شده است، به علت سهل انگاری، مدیرمدرسه یاد شده لغو ابلاغ و پرونده وی به هیئت تخلفات اداری برای رسیدگی ارسال شده است.
 
وی گفت: اقدامات لازم برای درمان علی توتازهی دانش آموز حادثه دیده توسط آموزش و پرورش شهرستان زهک در حال پیگیری است.
 

از ابتدای شروع فصل سرما تاکنون این اتفاق سومین حادثه آتش سوزی در مدارس استان پهناور سیستان وبلوچستان به شمار می رود. به گونه ای که پیش از این نیز چهار دانش آموز نونهال دختر در دبستان اسوه حسنه زاهدان طعمه حریق وشده و فوت کردند و روز گذشته نیز بر اثر اتصالی برق در پیش دبستانی و مهد قرآنی  ایلیا، دود مختصری ناشی از این اتصالی دفتر مدیر مدرسه را در برگرفت که خوشبختانه با اقدام به موقع مهار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *