جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

محکومیت ۷۸میلیاردی شرکت تولیدی در اصفهان

سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب: 662901
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: پس از رسیدگی به پرونده گران‌فروشی یک شرکت تولید آهن آلات در اصفهان، این شرکت به پرداخت ۷۸ میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم شد.
محکومیت ۷۸میلیاردی شرکت تولیدی در اصفهان
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی اداره تعزیرات حکومتی استان اصفهان، غلامرضا صالحی اظهار داشت: با گزارش سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پرونده گران‌فروشی آهن آلات یک شرکت تولیدی در اصفهان، در شعبه چهارم هیأت رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی اصفهان بررسی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در ادامه افزود: پس از رسیدگی به این پرونده و احراز تخلف گران‌فروشی میلگرد و تیرآهن، با توجه به مدارک موجود و دفاعیات غیرموجه مدیرعامل شرکت، علاوه بر ممهور کردن پرونده به مهر تخلف، شرکت متخلف به پرداخت مبلغ بیش از ۷۸ میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بيچاره مردم بدبخت كارخانه‌ها گرانفروشي مي‌كنند، دولت هم از خدا خواسته جريمه‌اش رو مي‌گيره اين وسط مردم بيچاره بايد بسوزند و بسازند.