پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر/ خط و نشان برای مدعیان آسیا

دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب: 662626
شاگردان کارلوس کی روش که یکی از شانس های اصلی قهرمانی در هفدهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا هستند در آخرین دیدار تدارکاتی برابر قطر به برتری رسیدند.
پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر
به گزارش جهان نيوز، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور دررقابتهای جام ملت های آسیا آماده می کند شامگاه امروز دوشنبه برابر تیم ملی قطر به برتری ۲ بر یک دست یافت. مهدی طارمی در دقیقه ۱۷ و سردار آزمون دقیقه ۴۷ برای ایران گل زدند.

این دیدار در حالی قرار بود پشت درهای بسته برگزار شود که ژاوی هرناندز هافبک اسبق تیم ملی اسپانیا و بازیکن فعلی تیم السد قطر به همراه تنی چند از مسئولان فدراسیون فوتبال قطر در ورزشگاه حضور داشتند.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، کریم انصاری فرد،  امید ابراهیمی، سامان قدوس، وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون به میدان رفت که در نیمه دوم چند تغییر در ترکیب تیم صورت گرفت.

رامین رضاییان به جای وریا غفوری،  مسعود شجاعی به جای وحید امیری، روزبه چشمی به جای سامان قدوس،  مهدی ترابی به جای مهدی طارمی، اشکان دژاگه به جای سردار آزمون و پژمان منتظری به جای مرتضی پور علی گنجی وارد زمین شدند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *