جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۴

وضعیت محدوده خیابان انقلاب کاملا عادی است/فضاسازی دروغین ضدانقلاب

دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب: 662601
علیرغم فضاسازی‌ رسانه‌ای ضدانقلاب و با وجود حضور تعداد معدودی از افراد طی ساعات ابتدایی صبح امروز در مقابل دانشگاه تهران، هم‌اکنون وضعیت میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف عادی است.
خیابان انقلاب و اطراف دانشگاه تهران کاملا آرام است
به گزارش جهان نيوز، ساعاتی پیش برخی رسانه‌های معلوم الحال با درج اخباری مبنی بر برگزاری تجمعات و بروز اغتشاش در خیابان انقلاب تهران سعی در القای ناآرامی در محدوده دانشگاه تهران داشتند.   

براساس مشاهدات هم‌اکنون علیرغم فضاسازی‌ رسانه‌ای ضدانقلاب و با وجود حضور تعداد معدودی از افراد طی ساعات ابتدایی صبح امروز(دوشنبه ۱۰ دی) در مقابل دانشگاه تهران، هم‌اکنون وضعیت میدان انقلاب و خیابان‌های محدوده دانشگاه تهران کاملا عادی بوده و مردم همچون همیشه در حال عبور و مرور طبیعی خود هستند.

به گزارش مهر، در حال حاضر به منظور مدیریت عبور و مرور در خیابان انقلاب، تعدادی از مامورین نیروی انتظامی در این محدوده حضور داشته و اوضاع تحت کنترل پلیس قرار دارد.

گفتنی است، برخی گروه‌های ضد انقلاب در روزهای اخیر به بهانه  اعتراض نسبت به حادثه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، فراخوان تجمع و ایجاد ناآرامی در تهران داده بودند.

به گفته سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، «از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۶ مورد فراخوان توسط ضد انقلاب داشتیم که با تلاش نیروی انتظامی بسیاری از این اقدامات ناکام مانده است.»

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
اگر مرگ چند دانشجو خوشحال شده اند. البته کلا ساخت این دانشگاه در بالای کوه اشتباه بود و وقتی ترمز اتوبوس خراب شود کاری از دست گارد ریل هم بر نمی آید. اما زیاد تلاش می کنند یک حادثه رو (هر چند مقامات سابق دانشگاه آزاد نیز مقصرند) تبدیل میتینگ سیاسی کنند.
Iran, Islamic Republic of
از فوت چند دانشجو میخواهند استفاده سیاسی کنند. ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
همه جا ارامه من چقدر خوشبختم مرغ كيليوي 15000تومان