پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

تشدید تدابیر امنیتی شب سال نو در فرانسه

دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 662450
آسوشیتدپرس گزارش داد پلیس فرانسه برای مقابله با اعتراضات جلیقه زردها در شب سال نو، تدابیر امنیتی را تشدید می‌کند.
تشدید تدابیر امنیتی شب سال نو در فرانسه
به گزارش جهان نيوز، پلیس فرانسه برای مقابله با اعتراضات جلیقه زردهادر شب سال نو، تدابیر امنیتی را تشدید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس فرانسه بیش از ۱۴۷ هزار نیروی امنیتی را در سراسر کشور برای مقابله با دور جدید اعتراضات مستقر کرده است. پلیس فرانسه در پی اعلام آمادگی معترضان جلیقه زرد به ادامه اعتراضات مردمی در سال جدید و به ویژه شب سال نو این تصمیم را اتخاذ کرد.

وزارت کشور فرانسه دیروز (یکشنبه) اعلام کرد که تدابیر امنیتی شدید به دلیل "تهدید تروریستی بالا" و نگرانی در مورد برگزاری "اعتراضات غیرمجاز" در سراسر کشور مورد نیاز است.

پلیس پاریس نیز اعلام کرد که خیابان الیزه و اماکن اطراف آنکه هر سال شاهد برگزاری مراسم جشن سال نو هستند به شدت تحت تدابیر امنیتی خواهند بود.معترضان ضد دولتی که در ابتدا در اعتراض به افزایش مالیات بر سوخت به خیابان‌ها آمدند، اکنون خواستار استعفای «امانوئل مکرون» رئیس جمهور این کشور هستند.

وزارت کشور فرانسه تاکید کرد نیروهای امنیتی فرانسه بر امنیت مکان‌های تجمع عمومی، حمل و نقل عمومی، خیایان‌ها و مراکز خرید متمرکز خواهند شد.جشن سال نو ۲۰۱۷ در فرانسه با آتش گرفتن خودروها و برخی بی نظمی‌ها و ناامنی‌های دیگر همراه بود.

منبع: میزان  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *