پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

مناظره درباره الحاق ایران به CFT از شبکه خبر

يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب: 662369
برنامه «تیتر امشب» مناظره‌ای با موضوع الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم ـ CFT ـ برگزار می‌کند.
مناظره درباره الحاق ایران به CFT از شبکه خبر
به گزارش جهان نيوز، برنامه «تیتر امشب» مناظره‌ای با موضوع الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم ـ CFT ـ برگزار می‌کند. 

این مناظره از شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران میان اردشیر نوریان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و سیدیاسر جبرائیلی کارشناس مسائل سیاسی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برحسب اتفاق مناظره را دیشب دیدم یکطرف نماینده مجلس بود که خون سردوبا استناد به ضوابط وقوانین صحبت میکرد . یک طرف مناظره فرد عجولی بود که مرتبط وسط حرف می پرید ،از اصطلاحات وکلمات قلبمبه ثلمبه استفاده میکرد. بارها به حاشیه می رفت وحرفهای دیگری غیر از بحث جلسه را مطرح میکرد. گاهی نقش مجری بازی میکرد وسوال می نمود ، گاه مستقیم با مردم صحبت میکرد و... خوبست صدا وسیما افراد هموزن وهم سنگ را به مناظره دعوت کنه.
Iran, Islamic Republic of
بهترین راه برای تضمین نداشتن خطر cft برای ایران، گرفتن نامه کتبی از حامیان این طرح بطوریکه اگر اجرای آن منافع ایران را با خطر مواجه کرد. حامیان و امضاء کنندگان آن به اعدام محکوم شوند. ...