پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

چراغ‌های نهمین جشنواره فیلم عمار روشن شد/آیین افتتاحیه در حوزه هنری

يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب: 662355
آیین افتتاحیه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار دقایقی پیش در حوزه هنری آغاز شد.
چراغ‌های نهمین جشنواره فیلم عمار روشن شد
به گزارش جهان نيوز، آیین افتتاحیه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار دقایقی پیش، نهم دی ماه در تالار اندیشه حوزه هنری آغاز شد.

در این مراسم هنرمندان زیادی از جمله وحید جلیلی، مسئول شورای سیاست گذاری جشنواره، نادر طالب زاده، دبیر جشنواره و ... حضور دارند.

مهندس مهدی دوستی مدیر و مجری پالایشگاه ستاره خلیج فارس در ابتدای مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم عمار عنوان کرد: بحث روز بحث مواجهه اقتصادی و چگونگی مواجه با مسایل اقتصادی است. امروز کار دشمن القای ناتوانی و یأس است اینکه به مردم بگویند جمهوری اسلامی نمی‌تواند.

وی در ادامه افزود: اگر ما هم قبول کنیم که جمهوری اسلامی نمی‌تواند پس واقعا نمی‌توانیم، اما از سویی اینها چنین مسایلی را القا می‌کنند و از سوی دیگر تمام تلاششان را می‌کنند که ما نتوانیم چون جمهوری اسلامی در حال الگو شدن در دنیا است.

مهندس دوستی اظهار داشت: دشمنان بالاخره تکلیف ما را روشن کنند که ما کارآمد یا ناکارآمد هستیم. ما از ابتدای انقلاب با سه فتنه جنگ و فتنه سیاسی و در نهایت فتنه اقتصادی روبرو بودیم که در فتنه‌های اول و دوم راه را امام و مقام معظم رهبری مشخص کرده بودند و در نهایت رهبری امروز بخش اول راه اقتصادی را روشن کردند و دیگر وظیفه ماست که آن را پشت سر بگذاریم.

مهندس دوستی درباره پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیز توضیحاتی داد و گفت: دشمن هوشمندانه به تحریم این پالایشگاه مهم پرداخته که در بخش های مختلف این کار را صورت داده است.
وی در پایان گفت: فرهنگ اقتصادی، بصیرت اقتصادی و غیرت اقتصادی سه کلید واژه‌ای هستند که الان باید مد نظر ما قرار بگیرد.

سپس با حضور خانواده شهیدان سرلک، عسگری، خداوردی و فرزانه از برگزیدگان بخش پویا نمایی، نماهنگ و برنامه تلویزیونی تقدیر شد.
 
*پویا نمایی
در بخش پویا نمایی لوح افتخار جشنواره به اثر "روز از نو" به کارگردانی حسن اسدی و فانوس این بخش به اثر "شهر هزار کبوتر" به کارگردانی پویا نیک منش و مریم هاشم نژاد اهدا شد.
 
*نماهنگ
فانوس افتخار بخش نماهنگ به اثر "علی کوچولو" به کارگردانی حامد حیدری و جایزه ویژه این بخش به سید مهدی حسینی برای قاصدک و خونه مادربزرگه و خلوت خوب رسید.
 
*برنامه تلویزیونی
لوح افتخار بخش برنامه تلویزیونی به مستند به وقت جام به کارگردانی علیرضا بوالی و فانوس این بخش به اثر دوران به کارگردانی فرشاد منجزی رسید.
 
*برنامه تلویزیونی اینترنتی
در بخش برنامه تلویزیونی اینترنتی به اثر یک بوم و دو هوا به تهیه کنندگی فاطمه احمدی و فانوس این بخش به اثر شهرآرا به کارگردانی میلاد گودرزی رسید.
بخش آیتم های تلویزیونی و موشن گرافی بدون برگزیده بود.
 
*گزارش خبری
لوح افتخار بخش گزارش خبری به اثر معلمانی که کارگری می‌کنند به کارگردانی مرتضی اشکذری و فانوس این بخش به سعید پرویزی برای اثر قاچاق سوخت رسید.
جایزه ویژه بخش گزارش خبری به خاطر تلاش در رسانه ملی به زهرا چخماقی اهدا کرد. هدیه ویژه او دستکش ننه عصمت بود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *