سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

کشف ۱۷ میلیارد تومان کلاهبرداری در شهریار/۸ کلاهبردار دستگیر شدند

يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 662343
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۱۷ میلیارد تومان کلاهبرداری در زمینه اسناد ملکی در شهریار خبر داد.
کشف ۱۷ میلیارد تومان کلاهبرداری در شهریار
به گزارش جهان نيوز، سردار محسن خانچرلی از کشف یک کلاهبرداری ۱۷ میلیارد تومانی در شهریار خبر داد و افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند جعل اسناد و کلاهبرداری در شهریار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان شدند.

وی با اشاره به این‌که متهمان با جعل اسناد ملکی، اقدام به فروش مال غیر می‌کردند، اظهار کرد: در اقدامی عملیاتی ۸ متهم هنگار خرید و فروش یک زمین دستگیر و در بازجویی‌ها به ۱۷ میلیارد تومان کلاهبرداری و فروش ۵ هزار متر مربع زمین مال غیر و ۱۷ فقره کلاهبرداری به شیوه های مختلف از شهروندان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از طرف خودم و خانواده به این فرمانده خسته نباشید می گویم
فرمایشات ایشان کاملا درست است ما در فردیس کرج خانه ای داشتیم که از پدر مان برای مادرمان و درمان پیری ایشان به ارث گذاشته شده بود امروز بیش از یکسال است در دادگاه سرگردانیم تا حق مسلم خود را اثبات کنیم. با توجه به اینکه بر دادگاه مسلم شده که کسی که خانه را تصرف کرده فردی سابقه دار ، با حمل اسلحه و.... می باشد و سند سازی کرده با کمک مستاجر سابق ما که فردی معتاد شده، سند سازی کرده و جالب اینکه همسر این معتاد هم خواهر شهید است و با فرزندانش به نفع ما شهادت داده ولی افسوس....