چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۳

گرفتار شدن یک جن در اصفهان!

شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب: 662084
فردی که در پوشش جن برای خانواده‌ای رعب و وحشت ایجاد می‌کرد در اصفهان دستگیر شد.
گرفتار شدن یک جن در اصفهان!
به گزارش جهان نيوز، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی گزارش یکی از شهروندان از ورود شخصی با پوشش جن به منزلش و جابجایی وسایل خانه موجب وحشت اعضای خانواده شده است.

سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات تخصصی متوجه شدند فردی میانسال با پوشش چادر زنانه وارد منزل آن‌ها می‌شود که بلافاصله وی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی، این فرد را از آشنایان شاکی اعلام کرد و گفت: متهم در بازجویی انگیزه خود را حسادت و برهم زدن آرامش اعضای این خانواده اعلام کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پرونده متهم تشکیل و فرد دستگیر شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

منبع: رکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
جهان!
اون که جن نبود بابا!
....
Iran, Islamic Republic of
پلیس فتا که می گن همه جا هست اینه جن را هم دستگیر می کنه
Iran, Islamic Republic of
دهکده کوچک جهانی که می گویند همینه دیگه دردهه های آینده بشر بدون انجام کار خاصی از درون اشخاص اطلاع پیدا میکند حتی قبل از وقوع هررفتاری نیت افرادرا شناسایی و درجه اخلاص و ظاهروباطن افراد روی میز قرارخواهدگرفت بطوریکه محاکم قضایی لزومی به بازرپرس ویا احراز مجرمیت کسی ندارد زیرا انسان محصور افکارمعینی خواهدشد برای چنین نظری سعی کنید این را در ذهنتان بایگانی کنید وبه آن که رسیدید پیشگویی مرا باارزش تلقی کنید .