پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

مدت خدمت سربازی افزایش پیدا می‌کند؟

شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 661945
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: طول خدمت سربازی افرایش پیدا نمی‌کند.
مدت خدمت سربازی افزایش پیدا می‌کند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار ابراهیم کریمی در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین قوانین دوره خدمت سربازی با بیان اینکه طول خدمت افزایش پیدا نمی‌کند، گفت: قانون‌گذار برای فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ارشد پیش‌بینی کرده که با ارائه طرح تحقیقاتی به سازمانهای نیروهای مسلح بتوانند مشمول دریافت کسری خدمت شوند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: برای فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ارشد محدودیتی برای دریافت کسر خدمت وجود ندارد و آنها می‌توانند از یک تا 18 ماه کسری خدمت دریافت کنند البته میزان کسری تعلق گرفته برای این افراد توسط شورایی که در خود نیروی مسلح مربوطه وجود دارد، تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه برای نخبگان امکان معافیت از کل دوره خدمت وجود دارد، گفت: در طرح سرباز معلم نیز هر سال تصمیم‌گیری می‌شود که چه تعداد سرباز معلم در اختیار مناطق محروم قرار گرفته و خدمت خود را سپری کنند.

کریمی تصریح کرد: فرصتی برای افرادی که شرکت دانش‌بنیان دارند نیز تعبیه شده که این افراد و شرکتها با تأیید سازمان نخبگان نیروهای مسلح بتوانند خدمت خود را در آن شرکت سپری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *