کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهربانو امانی، عضو شورای شهر:

آیت الله هاشمی مثل یک لنگر درون سیستم بود/ ای کاش الان زنده بودند/ واعظی و نوبخت به فکر منافعشان هستند/ اصلاح‌طلبان بدون هیچ انتظاری از روحانی حمایت کردند

8 دی 1397 ساعت 10:50

در زمان حیات آیت‌الله نگاه عامه مردم اینگونه بود که در هرجایی مشکل یا بحرانی وجود دارد او لنگری در درون سیستم است که به آن مشکل رسیدگی می‌کند.


گروه سیاسی جهان نیوز: شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با آرمان از ضمن تشبیه شرایط فعلی کشور به یک گذرگاه حساس، از خلا وجود  هاشمی رفسنجانی ابراز ناراحتی کرده چرا که هاشمی مثل یک لنگر درون سیستم بود!

بخش هایی از اظهارات امانی را در ادامه خواهید خواند:

*بسیاری از فرزندان و مردم متوجه فقدان ایشان در کشور هستند و می‌گویند که ‌ای‌کاش ایشان زنده بود چرا که کشور در حال حاضر در گذرگاه حساسی قرار دارد در حال حاضر کشور نیاز به وجود شخصی مانند آیت‌الله هاشمی را بیشتر از گذشته دارد. در زمان حیات آیت‌الله نگاه عامه مردم اینگونه بود که در هرجایی مشکل یا بحرانی وجود دارد او لنگری در درون سیستم است که به آن مشکل رسیدگی می‌کند. از هرجریانی برای رفع مشکلاتشان به ایشان رجوع می‌کردند.

*صدای آیت‌الله از تریبون‌های رسمی شنیده نمی‌شد، اما سخنانشان سینه به سینه به گوش مردم ایران می‌رسید. با توجه به این مصرع از شعر «سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز» باید گفت که هوشمندی و خردورزی مردم ایران نشان می‌دهد که این مردم خادمین و خاطیان را به خوبی می‌شناسند و خودشان می‌توانند آنها را از یکدیگر تفکیک کنند.

*برخی از افراد بسیار نزدیک به آقای روحانی از جمله آقای واعظی و دو نفر دیگر تنها به فکر منافع خودشانند. اخیرا آقای نوبخت بودجه را تقدیم دولت کرده است. تمام توجه آقای نوبخت در این بودجه به برخی نهادهاست که می‌توان گفت با مشاهده این موضوع نمک خورده و نمکدان شکسته‌اند. اگر اصلاح‌طلبان به صورت تمام‌قد به حمایت از آقای روحانی وارد صحنه رقابت انتخاباتی نمی‌شدند قطعا امروزه این آقایان در این مسندها نبودند. اصلاح‌طلبان بدون هیچ سهم‌خواهی یا انتظاری از آقای روحانی در انتخابات حمایت کردند.

*نگاه شخص رئیس‌جمهور نسبت به اصلاح‌طلبان به عنوان شریک دولت است اما از سوی دیگر ما شاهد یک اصلاح‌طلب‌زدایی در دولت طی یک سال و نیم گذشته بودیم و می‌توان به انتخاب استانداران توجه کرد، چرا که در دولت دوازدهم به جای آنکه استانداران توانمند و قوی‌تری بیاورند، اما این اتفاق نیفتاد.


کد مطلب: 661892

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/661892/آیت-الله-هاشمی-مثل-یک-لنگر-درون-سیستم-کاش-الان-زنده-بودند-واعظی-نوبخت-فکر-منافعشان-هستند-اصلاح-طلبان-بدون-هیچ-انتظاری-روحانی-حمایت-کردند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com