شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۳

آیا ضبط اموال مسئولان توسط آمریکا صحت دارد

پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 661699
خبر انتشار اسامی سران جمهوری اسلامی که اموالشان توسط خزانەداری آمریکا ضبط شده صحت ندارد.
به گزارش جهان نيوز، با نزدیک شدن به 9 دی، موج جدیدی از شایعات ضدانقلاب آغاز شده است. این رسانه‌های ضدانقلاب و پیاده‌نظامشان در شبکه‌های اجتماعی در بخشی از پروژه خود شایعات قدیمی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

این رسانه‌ها که از روز گذشته شایعه فوت سردار قاسم سلیمانی را  منتشر کردند(اینجا) طی روزهای گذشته هم شایعه کردند که خزانەداری آمریکا اسامی ٦٦ نفر از سران جمهوری اسلامی ایران و یا بستگانشان کە پول‌هایشان را ضبط کردە، منتشر کرده است.
 
واقعیت این است که این شایعه در تیرماه امسال هم به نقل از استیو منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا مطرح شده بود و همان زمان هم مشخص شد که این موضوع صحت ندارد. منبع منتشر کننده آن شایعه هم خبر را از خروجی خود پاک کرد.(اینجا)
بررسی سایت وزرات خزانه‌داری آمریکا و رسانه‌های معتبر جهان هم حاکی از شایعه بودن این مطلب دارد.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands Antilles
چرا ترسیدید ؟ مگر مالتون زیاد امریکا هست ؟
Iran, Islamic Republic of
موضوع اصلا این خبرها نیست مسئله اینجاست که هر زمانی و به هر اندازه ای که اعتماد مردم به حکومت کمتر شود به همان اندازه شایعات مسخره ای مثل این شایعه قابل باور تر می شود پس حاکمیت به جای تکذیب این خبرها کافیست اعتماد از دست رفته را ترمیم نماید یادمان باشد که در عصر حاضر یکبار دیگر چنین اتفاقی در قبل از انقلاب افتاده است که قطعا می تواند تجربه گردد.همین
رر
Iran, Islamic Republic of
...