پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

شروط نمایندگان اصفهان برای پس گرفتن استعفا

پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 661650
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شروط نمایندگان اصفهان برای پس گرفتن استعفا را تشریح کرد.
شروط نمایندگان اصفهان برای پس گرفتن استعفا
به گزارش جهان نيوز، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد با اشاره به آخرین وضعیت استعفای نمایندگان استان اصفهان در مجلس، گفت: در آخرین جلسه مجمع نمایندگان استان تصمیم گرفته شد که در جلسات صحن علنی و کمیسیون‌های تخصصی حضور یابند.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان اصفهان همچنان بر استعفای خود مُصر هستند، افزود: خواسته نمایندگان اصفهان از رئیس مجلس این است که طبق قانون استعفا نمایندگان به جریان بیفتد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس ادامه داد: طبق قانون رئیس مجلس باید هفته آینده استعفای نمایندگان استان اصفهان را در صحن علنی اعلام وصول کند تا در دستور کار پارلمان قرار گیرد.

ابوترابی تصریح کرد: البته اقداماتی از سوی مسئولان ذیربط در راستای خواسته‌های نمایندگان اصفهان انجام شد که همین امر دلیلی برای حضور نمایندگان در جلسات صحن علنی و کمسیون‌ها شد، اما به دلیل اینکه اقدامات صورت گرفته کافی نبود بنابراین ما استعفای خود را پیگیری می‌کنیم.

عضو کمیسیون شورا‌های مجلس در پاسخ به این پرسش که نمایندگان اصفهان تا چه زمانی به استعفای خود ادامه می‌دهند، گفت: ما منتظریم تا در بودجه اصلاحات لازم برای آب این استان و همچنین دستور ایجاد ستاد احیا زاینده رود داده شود؛ در صورتی که این خواسته‌ها عملیاتی شود آن زمان استعفا را پس می‌گیریم و در غیر اینصورت مسیر را ادامه می‌دهیم.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابو
Iran, Islamic Republic of
نبايد ناز اينجور افراد را خريد توجه به اونها نكنيد خودشان با كله ميايند مجلس
Iran, Islamic Republic of
مجلس باید با استعفای نمایندگانی که نمایندگی خود را ابزاری برای زورگویی قرار میدهند موافقت کند.
یک ایرانی
خارج از عرف و قانون و منافع ملی چیزی را طلب کردن یعنی قلدوری و زیاده خواهی اگر چنین چیزی بدعت شود یقینا تمامی استانها دست به این عمل زده و بی ثباتی را دنبال خواهد داشت انوقت امنیت ملی زیر سوال رفته دشمنان اب را گل الود کرده ماهی خودشان را می گیرند آنوقت دیگر همه ضرر می کنند و تاسف چیزی را عوض نخواهد کرد
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
این نمایندگان به جای اینکه به منافع ملی فکر کنند ! به اصفهان می اندیشند !؟اینها صلاحیت نماینده بودن در حد قواره نظام مقدس اسلامی را ندارند
حامد
Iran, Islamic Republic of
استعفا دادید خوش اومدید . خیال نکنید با قلدری می توان بودجه استان های دیگر را به زور گرفت. اگر راست می گید برای استعفای خود شرط و شروط نگذارید. بروید و به گچ و تخته برسید !