سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

حذف بخاری‌ غیر استاندارد در مهدهای کودک

پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 661641
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از حذف بخاری غیر استاندار در مهدهای کودک در سراسر کشور خبر داد و گفت: این موضوع طب بخشنامه‌ای به تمام مهدهای کودک مجوز دار ابلاغ شده است.
حذف بخاری‌ غیر استاندارد در مهدهای کودک
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حبیب الله مسعودی فرید با اشاره به اینکه هم اکنون 17 هزار مهد کودک، مجوز فعالیت خود را از سازمان بهزیستی کشور دریافت کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد، 7 هزار و 500 مهد، روستا مهد بوده،  یک هزار و 200 مهد در حاشیه شهرها فعالیت می‌کنند و مابقی مهد کودک های شهری هستند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بازرسی های مستمر سازمان بهزیستی از مهدهای کودک در سراسر کشور گفت: در این زمینه بازدیدهای دوره‌ای و فصلی انجام می‌شود و با مهدهایی که بر خلاف مقررات و ضوابط سازمان بهزیستی عمل کنند برخورد می‌شود.

مسعودی فرید همچنین به پلمپ مهدهای متخلف اشاره کرد و گفت: این فرایند بر اساس چارچوب و پس از اخطارهای کتبی انجام می‌شود که مواردی نیز در این بخش در طول سال انجام می‌شود.

وی همچنین به حمایت‌های سازمان بهزیستی از روستاها مهدها و مهدهای حاشیه‌ای اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کار توزیع یک وعده غذای گرم در روستا مهدهای شهرهای محروم  در حال انجام است و به دنبال این هستیم که این برنامه در سایر استان های کشور توسعه دهیم.
 
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همچنین به ابلاغ بخشنامه این سازمان به تمامی مهدهای سراسر کشور بخصوص مهدها در استان‌های محروم و حاشیه‌ای با عنوان ممنوعیت استفاده از بخاری‌های غیراستاندارد اشاره کرد و گفت: این بخشنامه  چند روز پیش ابلاغ شد و مهدها موظف به انجام آن هستند.

مسعودی فرید افزود: در این بخشنامه تاکید شده که به هیچ عنوان از بخاری‌های غیر استاندارد و حدالامکان از بخاری‌های نفتی در مهدها استفاده نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *