جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

۶۳هزار پروژه نیمه‌کاره در کشور وجود دارد

چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب: 661503
مدیر کل خط و سازه‌های فنی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی گفت: تعریف هر گونه عملیات اجرایی و عمرانی جدید در کشور و همچنین در حوزه راه آهن ممنوع است.
۶۳هزار پروژه نیمه‌کاره در کشور وجود دارد
به گزارش جهان نيوز، سید محمد موسوی مدیر کل خط و سازه‌های فنی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های راه آهن، روگذرها و زیرگذرهای ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس قانون و با توجه به 63 هزار پروژه نیمه کاره‌ای که اجرای کامل آن به 500 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تعریف هر گونه عملیات اجرایی و عمرانی جدید در کشور و همچنین در حوزه راه آهن ممنوع است.

وی گفت: اولویت شرکت راه آهن برای پروژه‌های عمرانی، تکمیل پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالا است تا با کمترین اعتبار، اثرگذاری بیشتری را برای مردم به همراه داشته باشد.

مدیر کل خط و سازه‌های فنی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی تصریح کرد: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی تلاش دارد تا تمام توان خود را به کار ببندد تا با تکمیل پروژه‌هایی که عمده آنها آسایش مردم را به همراه دارد، رضایتمندی آنان را جلب کند.
 
 
موسوی با اشاره به مشکلات تقاطع‌های راه آهن با معابر شهرستان ورامین گفت : عبور راه آهن از شهر ورامین به دلیل قدمت بالا، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و شرکت راه آهن در طول سال‌های گذشته تلاش کرده تا با توجه به اهمیت این حوزه، اقدامات موثری را برای رفاه مردم انجام دهد ولی با توجه به مشکلات مالی کشور، حوزه حمل و نقل ریلی نیز با خشکسالی مالی مواجه شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان ورامین از چندین پروژه اولویت‌دار نظیر زیر گذر قاسم آباد، پل زیر گذر امام رضا (ع)، پل رو گذر ۱۵ خرداد، زیر گذر باغ صالح، زیر گذر موسی آباد، زیرگذر سلمان آباد و زیر گذر قلعه بلند برخوردار است که تلاش می‌شود تکمیل این پروژه‌ها با همکاری فرمانداری و شهرداری محقق شود.

حمل و نقل ریلی مطالبه اصلی مردم ورامین است
فرماندار ورامین نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت حمل و نقل ریلی به عنوان مطالبه مهم مردم شهرستان ورامین گفت : دغدغه تردد مردم ورامین با رفع مشکلات راه آهن حل می‌شود.

حسین کاغذلو افزود: جلسات متعددی در حوزه حمل و نقل و ترافیک در شهرستان ورامین برگزار شد که خروجی تمامی این جلسه ، به رفع مشکلات راه آهن ختم شده است.

وی افزود: رفع مشکلات حوزه حمل و نقل ریلی ورامی ، به همکاری تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها نیاز دارد تا بتوان خدمت رسانی شایسته‌تری را به مردم ارائه داد.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *