پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فاسد شدن ۲۰ هزار تن برنج در انبار شرکت دولتی

سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 661115
نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به فاسد شدن ۲۰ هزار تن برنج در انبار شرکت بازرگانی دولتی وزارت جهاد کشاورزی گفت: این فسادها باعث شده است که ۴ هزار و ۵۰۰ تن از این برنج‌ها برای مصرف خوراک دام درنظر گرفته شود.
فاسد شدن ۲۰ هزار تن برنج در انبار شرکت دولتی
به گزارش جهان نيوز، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس، گفت: بیش از ۲۰ هزار تن برنج در انبار شرکت بازرگانی دولتی در حال فاسد شدن است که ۴ هزار و ۵۰۰ تن از آ»ها در انبار فاسد شده و در حال رنگ زدن هستند تا به عنوان غذای دام مصرف شود.

وی افزود: متأسفانه این برنج‌ها به مردم داده نشد که هم‌اکنون آنها فاسد شده است. 

نماینده مردم کرمانشاه تصریح کرد: برنج‌های وارداتی امروز باید دراختیار مردم قرار می‌گرفت، این در حالی است که ۵۰۰ تن از این برنج‌ها حتی قابلیت مصرف دامی را هم ندارند و در حال رنگ‌آمیزی این مقدار هستند تا برای تهیه الکل از آنها استفاده شود. 

وی تصریح کرد:‌ از قوه قضائیه و دولت می‌خواهم که مقصرین از بین رفتن این برنج‌ها و تضییع حقوق بیت‌المال را به مردم معرفی کنند .

وی گفت:‌ بارها به وزیر جهاد کشاورزی در این خصوص تذکر داده‌ایم که وی توجهی نکرده است. 

مصری با اشاره به ممنوعیت صادرات دام گفت: به برخی از نورچشمی‌ها حواله داده‌اند که آنها به استان لرستان، کرمانشاه و ایلام می‌روند و متأسفانه دامدار باید برای هر رأس دام ۱۰۰ هزار تومان به این فردی که تفاوت بز یا گوسفند را تشخیص نمی‌دهد پرداخت کند، این در حالی است که در تلویزیون اعلام می‌شود که صادرات دام ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: سردرگمی ایثارگران و خانواده‌های شهدا، جانبازان، رزمندگان مبنی بر دریافت هزینه‌های درمان‌شان باید پایان پذیرد چرا که هزینه‌های درمان آنها پرداخت نشده است و این در حالی است که بنیاد شهید مسئول این کار است. 

نماینده مردم کرمانشاه در پایان گفت: رزمندگان معسر ماهی ۵۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرند و روزی که نظام جمهوری اسلامی از آنها خواست که به جبهه بروند آنها این کار را انجام دادند،‌ اما در شرایط فعلی که آنها دچار مشکلاتی در زندگی هستند و از کسی کمکی دریافت نمی‌کنند، نظام باید به آنها کمک کرده و مشکلات‌شان را رفع کند، این در حالی است که حقوق آنها چهار سال است که افزایش پیدا نکرده است و این در حالی است که همگان باید به مشکلات آنها توجه کنند. 

منبع: فارس 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *