پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

توزیع مرغ منجمد ۸ هزار و ۹۰۰ تومانی از فردا

دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب: 660897
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از توزیع گسترده مرغ منجمد ۸ هزار و ۹۰۰ تومانی در سراسر کشور برای متعادل سازی قیمت مرغ گرم در بازار خبر داد.
توزیع مرغ منجمد ۸ هزار و ۹۰۰ تومانی از فردا
به گزارش جهان نيوز، مهدی یوسف خانی با اشاره به اینکه امروز مرغ گرم به قیمت 13 هزار و 900 تومان در بازار عرضه شده است افزود: این رقم قابل قبول نیست و با توزیع مرغ منجمد این محصول باید به قیمت 12 هزار و 500 تومان به مصرف کننده عرضه شود.

وی قیمت مرغ منجد را 8 هزار و 900 تومان اعلام کرد و گفت: تخم مرغ تنظیم بازار با قیمت 13 هزار و 800 تومان در هر شانه و گوشت منجمد گوساله نیز با قیمت 29 هزار تومان در صنوف عرضه خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه افزایش قیمت مرغ گرم بی رویه بوده است ادامه داد: هیچ نوع محدودیتی برای عرضه کالاهای تعیین شده در صنوف وجود ندارد.

یوسف خانی قیمت متعادل مرغ زنده را 8 هزار و 500 تومان دانست و گفت: طبق اعلام ستاد تنظیم بازار مرغ آماده طبخ باید 9 هزار و 800 تا 10 هزار و 500 تومان به دست مصرف کننده برسد که به دلیل قیمت 3 هزار تومانی جوجه یک روزه برای مرغ هایی که از هفته آینده به بازار خواهد آمد، قیمت تعیین شده از سوی ستاد تنظیم بازار به ضرر تولید کننده است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعادت
Iran, Islamic Republic of
...