جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کلهر: استانکو یک انسان بزرگ و با اخلاق بود

دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب: 660870
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: استانکو یک انسان بزرگ و با اخلاق بود که در امر مربیگری هم بسیار با دانش بود.
کلهر: استانکو یک انسان بزرگ و با اخلاق بود
به گزارش جهان نيوز، محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد درگذشت استانکو پوپله‌کوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس، گفت: خبر درگذشت برانکو باور کردنی نیست. او یک انسان بسیار بزرگ و مربی با دانش بود. از لحاظ اخلاقی چیزهای زیادی از او یاد گرفتیم و خاطرات بسیار خوبی از استانکو داشتیم. از شنیدن خبر در گذشت بسیار متاسف شدم.

وی افزود: استانکو اخلاق بسیار خوبی داشت و الگوی بسیار خوبی برای جوانان بود. او با قلب رئوف خود و دانشی که داشت توانست سیستم جدیدی را در فوتبال ایران جا بیاندازد و در رشد مسائل فنی در فوتبال ایران بسیار مثمر ثمر بود. امیدوارم روح استانکو همیشه شاد باشد.

کلهر در مورد زمانی که به عنوان بازیکن زیر نظر استانکو کار می‌کرد، اظهار داشت: چند سالی زیر نظر استانکو کار کردم. او از لحاظ فنی و اخلاقی بسیار فوق العاده بود. 

 استانکو عاشق کارش بود. همراه با استانکو دو جام قهرمانی کسب کردیم و در آسیا به مقام سومی رسیدیم. پرسپولیس در زمان استانکو زیباترین فوتبال را ارائه می‌داد.  باز هم تأکید می‌کم او بسیار متین بود و من رفتار و اخلاق او را در کار مربیگری خودم الگو قرار دادم.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *