جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

از دید تل‌آویو، تحریم ایران، از حضور آمریکا در سوریه مهم‌تر است

يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب: 660611
یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی گفت که برای تل آویو اعمال تحریم‌های اقتصادی بر ایران، مهمتر از حضور نظامیان آمریکا از سوریه است.
تحریم ایران، از حضور آمریکا در سوریه مهم‌تر است
به گزارش جهان نيوز، یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی یکشنبه شب در سخنانی گفت که «تحریم‌های ایران» مهمتر از خروج نیروهای آمریکا از سوریه است.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع»، «نفتالی بنت» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با «رادیو ارتش» درباره تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در زمینه خروج نیروهایش از سوریه گفت: «تصمیم خوبی نیست، اما فاجعه بار هم نیست.»

بنت در این گفت‌وگو افزود: «برای ما، اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران بسیار مهمتر از حضور نظامی آمریکا در سوریه است.»

این در حالی است که مقام‌های نزدیک به نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌گویند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم از تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج از سوریه بسیار ناراضی است، اما تلاش می‌کند که این ناراحتی علنی نشود.

چهارشنبه گذشته دولت آمریکا به طور غیر منتظره اعلام کرد ظرف دو تا سه ماه آینده تمام نیروهای نظامی خود را از سوریه خارج و حملات هوایی در این کشور را هم پایان می‌دهد.

«آیلت شاکد» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی امروز در مصاحبه با رادیو ارتش این رژیم ضمن تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور آمریکا یک دوست عالی برای اسرائیل است، درباره خروج نظامیان آمریکا از سوریه مدعی شد، این اقدام کمکی به اسرائیل نمی‌کند.

این وزیر کابینه رژیم صهیونیستی با این ادعا که خروج آمریکا از سوریه می‌تواند منجر به انتقال میزان بیشتری از تسلیحات ایران به حزب‌الله لبنان شود، افزود: «ما هر کاری که نیاز است برای جلوگیری از قدرت گرفتن حضور ایران در سوریه انجام خواهیم داد.»

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *