جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۷

ایران خودرو ۵ محصول خود را گران کرد + جدول

يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب: 660601
در حالی که گروه خودروسازی ایران خودرو به تازگی قیمت جدید 4 محصول خود را افزایش داده بود امروز قیمت 5 محصول دیگر خود را افزایش داد.
ایران خودرو ۵ محصول خود را گران کرد + جدول
به گزارش جهان نيوز، شرکت خودروسازی ایران خودرو در لیست جدید قیمت‌های دی ماه 97 قیمت‌های جدید 5 محصول خود را اعلام کرد. 

براساس لیست جدید، این شرکت خودروسازی قیمت پژو پارس ال ایکس  اتوماتیک با ترمز ضد قفل و کیسه هوای راننده و سرنشین و ایموبیلایزر و یورو 4 را از 65 میلیون تومان به 76 میلیون و 700 هزار تومان افزایش داد. 

همچنین این خودروساز قیمت پژو 207i دنده دستی با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یور 4 را از 61 میلیون و 100 هزار تومان به 70 میلیون تومان رساند. 

براساس لیست اعلامی این خودروسازی قیمت دنا پلاس با کیسه هوای راننده و سرنشین یورو 4 از 64 میلیون و 300 هزار تومان به 76 میلیون تومان افزایش یافت. 

همچنین قیمت هایما S5 توربو دنده اتوماتیک با کیسه هوای رانده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای تریم تیره و یورو 5 از مبلغ 121 میلیون تومان به 138 میلیون افزایش یافت و قیمت دانگ فنگ H30cross اتوماتیک با تریم تیره و کیسه هوای راننده و سرنشین جانبی و استاندارد یورو 4 از مبلغ 65 میلیون و 600 هزار تومان به 75 میلیون تومان افزایش یافت. 
این در حالی است که این خودرو ساز پیش از این هم قیمت چند محصول خود از جمله پژو پارس اتوماتیک را از 54 میلیون و 800 هزار تومان به 83 میلیون و رنو تندر 90 پیکاپ را از 39 میلیون و 162  تومان به 77 میلیون تومان و وانت آریسان دوگانه سوز را از 31 میلیون  861 هزار تومان به 36 میلیون تومان افزایش داده بود  و برای محصول S30 اتوماتیک خود قیمت 141 میلیون تومان را اعلام کرد. 
 

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آزاد
Iran, Islamic Republic of
مسئولین محترم لطفا کلاهتون رو بالاتر بزارید
جهان نمی شد ایندفعه کلمه محترم را بنفع مردم حذف میکردی
Iran, Islamic Republic of
سرباز
وزوزخان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
\\.این باجگیری است. این گروگان گرفتن مردم است. این مقابله با نظر رهبری است که گفتند ارزشپول ملی حفظ شود این شیوه نا امید کردن مردم است این دعوت کردن مردم به شورش است این بازی در زمین اسرائیل است آیا گوش شنوائی هست؟
مالک
Iran, Islamic Republic of
اونچنون رونق اقتصادی ایجاد کنم که مردم به این 45 هزارتومن نیازی نداشته باشن.!!

واقعا با این تورم میریم به سمتی که مردم 45 هزار تومن رو بندازن سطل آشغال راحتترن
United States
مالک جان مگه شما قرار بود با 45 تومن بری ماشین بخری
مجدی
Iran, Islamic Republic of
خدا به دادمان برسد روزی افتاد دست قوزی حالا اینها جلسه میزارن و بازهم گرانتر میکنن حالا ببنید لعنت به همتون شما از صهینوزیم و... صهیونیزم ترید