جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

«یلدا و ستاره» روی آنتن می رود/ روایت شهیدِ رسانه ملی در سوریه

شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب: 660338
مستند «یلدا و ستاره» با محوریت زندگی شهید داوود جوانمرد اولین شهید مدافع حرم رسانه ملی روی آنتن می رود.
«یلدا و ستاره» روی آنتن می رود
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی بسیج سازمان صدا و سیما، مستند «یلدا و ستاره» که زندگینامه شهید داوود جوانمرد اولین شهید مدافع حرم رسانه ملی را از تولد تا زمان شهادت روایت می‌کند، پس از رونمایی در ۵ دی از رسانه ملی پخش می شود.

محمود فراهانی تهیه کننده مستند «یلدا و ستاره» گفت: مستند «یلدا و ستاره» زندگی شهید داوود جوانمرد را از کودکی تا شهادت روایت می‌کند.

وی اظهار کرد: جوانمرد اولین شهید مدافع حرم رسانه‌ ملی است که در قسمت معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما مشغول بود و داوطلبانه راهی سوریه و شهید شد.

فراهانی با بیان اینکه این مستند ۶۰ دقیقه است، عنوان کرد: «یلدا و ستاره» ۵ دی ماه همزان با سومین سالگرد شهادت شهید جوانمرد با حضور خانواده، همکاران و همرزمان وی در سالن رضوان بسیج سازمان صدا و سیما رونمایی می‌شود.

تهیه کننده مستند «یلدا و ستاره» سبک این مستند را پرتره بیان و تصریح کرد: ساختار «یلدا و ستاره» مصاحبه‌محور و تلاش شده است، تمام اعضای خانواده، همکاران و همرزمان شهید در این مستند حضور داشته باشند و از سبک زندگی جوانمردی بگویند.

فراهانی با بیان نقش پررنگ بسیج سازمان صدا و سیما در ساخت چنین مستندهایی مطرح کرد: قبلا در فضای سوریه فیلمسازی کرده‌ام و بعد از این مستند یک مستند سیاسی را به تصویر می‌کشم و ساخت مستندهای شهدای مدافع حرم را هم ادامه خواهم داد.

وی که در کارنامه خود ساخت مستندهای «از حسکه با عشق» و «در جست و جوی گمنامی» را دارد، در پایان گفت: کارگردان مستند شهید جوانمرد، محمدرضا پروین است و تیمی ۱۰ نفره همراه وی بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *