سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۲ سپاه پایان یافت

شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 660226
دوازدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی خلیج فارس و در جزیره قشم با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده با موفقیت پایان یافت.
رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۲ سپاه پایان یافت
به گزارش جهان نيوز، دوازدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از ۲۴ آذر و در تهران و اصفهان آغاز شده بود لحظاتی پیش در منطقه عمومی خلیج فارس و در جزیره قشم با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده با موفقیت پایان یافت.

این رزمایش برای نخستین بار با محوریت عملیات آفندی و تهاجمی برگزار شد و در آن، یگان‌های واکنش سریع، نیرو های مخصوص، تکاوران، بالگردهای هجومی و پشتیبانی، پهپادهای شناسایی و رزمی، مهندسی، مکانیزه، جنگال، موشک های میانبرد و ناوتیپ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه حضور داشتند.

تصرف اهداف استراتژیک در سرزمین دشمن، تهاجم از ساحل، پشتیبانی از یگان‌های عمل کننده توسط بالگردها و یگان های زرهی از جمله مهمترین عملیات های اجرا شده در این رزمایش بود.

منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *