شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۳۷
حدادعادل:

من منتقد دولتم ولی درد ما انقلاب است نه قدرت/ از روز اول گفتم دلواپسم، هرچقدر می‌خواهید فحش بدهید/ بتوانیم کمک دولت هم می‌کنیم ولی صورت حساب نمی‌فرستیم/ یک جریان تمام نیروهایش از فتنه و غیرفتنه را درون دولت جا داد و الان هم منتقد شده‌اند

پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 660014
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از روز اول گفتم من دلواپس هستم؛ هرچقدر هم می‌خواهید فحش بدهید؛ چون من باور نمی‌کنم آمریکایی‌ها به عهدشان در برجام پایبند باشند و آنها کاری نمی‌کنند که باعث قوت ما شود.
من منتقد دولتم ولی درد ما انقلاب است نه قدرت/ از روز اول گفتم دلواپسم، هرچقدر می‌خواهید فحش بدهید/ بتوانیم کمک دولت هم می‌کنیم ولی صورت حساب نمی‌فرستیم/ یک جریان تمام نیروهایش از فتنه و غیرفتنه را درون دولت جا داد و الان هم منتقد شده‌اند
به گزارش جهان نيوز، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر پنجشنبه در دومین همایش کمیته سلامت جبهه مردمی نیروهای انقلاب، گفت: امروز انقلاب 40 ساله شده است و این جای تبریک دارد از تمامی کسانی که انقلاب را به پیروزی رسانده و از آن پاسداری کردند. امروز باید بر امام درود بفرستیم که کشور را از دست استکبار نجات دادند و باید درود فرستاد بر رهبری که راه امام را ادامه دادند و با بینش آن را به پیش بردند.

وی افزود: انقلاب از ابتدا با استکبار درگیر بوده و هست که دفاع مقدس فقط یکی از آنهاست. امروز انقلاب اسلامی به یک واقعیت انکار ناپذیر در جهان تبدیل شده است. امروز به آمریکا نگاه کنید که سربازانش را بدون هیچ نتیجه‌ای از سوریه خارج می‌کند. قبل از انقلاب، دوگانه جهان آمریکا و شوروی بود ولی امروز آمریکا و ایران است. حال اگر ایران عددی نیست چرا همیشه از ایران می‌ترسند؟

حدادعادل ادامه داد: امروز در شبکه‌ای خارجی تحلیلگری می‌گفت اگر نیروهایمان را از سوریه خارج کنیم، رسماً سوریه را تقدیم ایران کرده‌ایم. امروز به یمن و لبنان بنگرید؛ بعد از قتل رفیق حریری و... یک خط مستقیم طی می‌شود برای از بین بردن حزب الله در لبنان، ولی شما می‌بینید که حزب الله به عنوان یک واقعیت غیر قابل انکار و همراه صد در صد با ایران در لبنان تبدیل شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سرّ این قدرت، صداقت و منطق جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: اساس منطق جمهوری اسلامی بر صداقت در روابط خارجه و اهل معامله نبودن است.

وی ادامه داد: تاریخ حوادث جهان و منطقه را که بنگرید، همه در حال معامله هستند. انقلاب اسلامی از لحاظ  نظری، خط بطلانی است بر سکولاریسم و از لحاظ عملی، عصیانی علیه سلطه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمع بندی دشمنان این بود که اگر تحریم‌ها را تشدید کنند ملت ایران از پا در می‌آید.

حدادعادل راهبرد نطام سلطه در ارتباط با ایران را تحریم اقتصادی دانست و تصریح کرد: معلوم بود با برجام هم نمی‌خواهند تحریم‌ها را لغو کنند.از روز اول هم نتیجه برجام را پیش‌بینی می‌کردم؛ بنده منتقد دولت هستم و این موضوع مشخصی است اما با اینکه تندی‌های برخی‌ها را ندارم، از روز اول گفتم من دلواپس هستم؛ هرچقدر هم می‌خواهید فحش بدهید؛ چون من باور نمی‌کنم آمریکایی‌ها به عهدشان در برجام پایبند باشند و آنها کاری نمی‌کنند که باعث قوت ما شود.

وی راهبرد مکمل تحریم را راهبرد آزادکردن فضای مجازی عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام یعنی آنچه به سود ملت است باید تحریم باشد آما آنچه به ضرر کشور است باید آزاد شود؛ مانند دو تیغه قیچی. تحریم، پیوست فرهنگی تبلیغاتی نیاز دارد که از طریق فضای مجازی دنبال شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هدف از تحریم‌ها را ایجاد شورش و ناامنی دانست و گفت: هدف آن‌ها از فضای مجازی، رخنه در ایمان و باور مردم و جوانان است؛ همچنین  ایجاد بدبینی در مردم نسبت به نظام و نیروهای انقلاب نسبت به یکدیگر. اگر همین تلگرام را که ملاحظه کنید، می‌بینید مطالبی در آن از آن طرف می‌آید، همین هدف را دنبال می‌کند.

حداد عادل با بیان اینکه ما منتقد دولت هستیم، اظهار داشت: باید دانست که  مسئله  آمریکا، این دولت و آن دولت نیست؛ چه دولتی روی کار باشد که به آن‌ها اخم کند چه دولتی باشد که به آن‌ها لبخند بزند، آمریکایی‌ها از هیجچکدام از این دولت‌ها خوشش نمی‌آید.

وی تصریح کرد: آمریکا به دنبال الگوی دولت سعودی است‌ که هیج مخالفتی با سیاست‌های آمریکا نداشته باشد و آمریکا آقای دنیا شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: در عین حال که دولت را نقد می‌کنیم باید بدانیم دشمن اصلی کیست و باید در نقدمان از دولت، مقصودمان روشن باشد؛ یعنی هیچ کاری نکنیم که به هدف دشمن اصلی کمک کرده باشیم.

حداد عادل مشکل اصلی اقتصاد کشور را ناشی از بی‌‌تدبیری دانست و با بیان اینکه خود دولتی‌ها هم به این موضوع اذعان دارند، اظهار داشت: یک بار دلار را ۴۲۰۰ تعیین می‌کنند و بعد می‌گویند اشتباه بوده است. احتمالاً امروز هم سیاست‌هایی را دنبال می‌کنند که بعداً خواهند گفت اشتباه بوده است.

وی با بیان اینکه هدفمان در نقد دولت این نیست که آنها را کنار بزنیم و خودمان پست‌ها را‌‌‌ بگیریم، گفت: جریانی در کشور وجود دارد که از این دولت پشتیبانی کرد و وقتی دولت رای آورد، همه نیروهایشان را از عناصر فتنه تا دیگران، سرکار گذاشتند و از بخشدار‌ی‌ها گرفته تا جاهای دیگر را در دست گرفتند اما حالا که به عملکرد نگاه می‌کنند، منتقد دولت شده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: آن‌ها پیروزی در انتخابات را دوگانه دلواپسان- دل‌آرامان طراحی کردند ولی امروز همان‌ها تبدیل به منتقد شده‌اند.

حدادعادل با بیان اینکه موضع ما با این جریان فرق می‌کند‌، تصریح کرد: درد و دغدغه ما انقلاب و استقلال کشور است نه قدرت. بنابراین ما بسیاری از گلایه‌ها را در سینه پنهان می‌کنیم. نقدی هم اگر می‌کنیم برای کمک به اداره کشور است. جایی هم که نیاز باشد و بتوانیم، به دولت کمک می‌کنیم و صورت‌حساب هم نمی‌فرستیم که سهم ما چه شد.

وی با اشاره به جبهه مردمی نیروهای انقلاب، عنوان کرد: ما همان جمع‌بندی گذشته را داریم و به آن معتقدتر هم شده‌ایم. یعنی جای یک حرکت تشکیلاتی جدید در کنار تشکل‌های موجود که بتواند جمع کثیری از نیروهای معتقد سراسر کشور را جمع کند خالی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جبهه مردمی می‌تواند به چنین هدفی نائل آید،گفت: مدعی عصمت نیستیم و نمی‌گوییم هرچه انجام داده‌ایم درست بوده؛ ایرادهایی هم وجود داشته اما هر تصمیمی گرفته شده در چارچوب اساسنامه بوده است.

حدادعادل با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس ۹۸، تصریح کرد: برای ما وحدت شرط اصلی است؛ اما شرط لازم نه شرط کافی. شرط کافی، حضور است و اینکه اندیشه انقلاب را تبیین کنیم‌.

وی ادامه داد: راهبردهای کلان را رهبر انقلاب تعیین می‌کنند و وظیفه نیروهای پیرو انقلاب این است که این اندیشه‌ها را تبیین کنند. یکی از وظایف هم انتخابات است و به موقع باید درباره آن تصمیم گرفت، امّا همه وظیفه ما انتخابات نیست‌.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با بیان اینکه باید با آگاهی بخشی، ملت را در برابر توطئه‌ها واکسینه کنیم، خاطرنشان کرد: این وظیفه هرکسی است که تشخیص می‌دهد و نباید کوتاهی کند. اگر به وظیفه‌مان عمل کنیم خدا به قولی که به مومنین داده عمل می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب تابه حال لختی براین بوده اید این خاک وطن همه فرزندان انست! نه انانیکه خود را مالک ابدی ان میدانند!
دلواپس
Romania
خاک پاک را یه عده با جان وخون بدون توقع نگه داشتند
ارث ابدی هیچ کس نیست ولی باید به جوانها یاد داد برای آبادی همت وبصیرت لازم است نه توقع...
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر حداد عادل، چه زمانی یک و فقط یک بار از خودشان در مورد برجام مخالفت موثری نشان دادند؟ من لیست دلواپسان واقعی، فعال و در صحنه را مزور کردم،نام ایشان در آن لیست وجود خارجی ندارد.
سرباز م
Iran, Islamic Republic of
دامادش از یک خانواده شهیدپرور در آمریکا بدنیا اومده
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
چه رررربطی داشت اخه؟ بدنیا آمدن داماد در آمریکا به ایشون چه ارتباطی داشت که افاضه فرمودی؟
خودتو به هر دری نزن که آبروی افرادو ببری
دلواپس
United Arab Emirates
....اما جناب سرباز. اگر آقای حدادمسئولیت اجرایی یا مشاوره در امضاء معاهدات بین المللی داشتند (که ندارند)شائبه ی این بود که تلاشهای بین المللی درصدد تامین منافع بستگان باشدولی خدارا شکر داماد ایشان تاجایی که می دانم مسئوولیت دولتی ندارند...
اقای دلواپس الان قیمت ساندیس خنک ؟
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
کشته مرده ی ساندیسم که قیمتش همان قیمت قبل برجامه...
هرکس به کسی نازد ماهم به علی نازیم...
Iran, Islamic Republic of
التماس راي دكتر
Iran, Islamic Republic of
سرباز دمت گرم زدي تو خال
Netherlands Antilles
بله منتقدی که از خیابون صفاری میدان خراسون به هدایت دروس رسیده ، داماد امریکایی داره و از فروشگاهای انگلیسی خرید می کنه . مردم را چی فرض می کنید اقای حداد عادل ؟همه شما مثل همید و هیچ فرقی بین شما نیست . امیدوارم نظرم سانسور نشه چون که قرار نیست همه موافق شما باشند ، نظر مخالف هم باید بالا بیاد .
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
بله نظرات مخالف هم همه جا مطرحه اینستا, آمد نیوز
شرق وخبرآنلاین و....همه هم عین همند!
Iran, Islamic Republic of
ديگه گول شما ها رو نمي خوريم بده ويلا قشنگ رو با حسينه
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر حدادعادل که در سال ۹۲ با کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که به وحدت بیش از خودش اهمیت می دهد که اگر بقیه کاندیداها مثل آقایان
ولایتی رضائی قالیباف و جلیلی به جز یکی بقیه کنار می رفتند ، روحانی هرگز رای نمی آورد و وضع مملکت این نبود که هست
Iran, Islamic Republic of
...
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
آجیل شب یلدا کیلویی 200 هزار تومان شده این نتیجه برجام بی فرجامه نوش جون برجامیون و آنهایی که بهشون رای دادند.
Iran, Islamic Republic of
اقای حداد بگوید
اگر انریکا و استکبار بد است داماد و دختر ایشان انجا چه می کتتد؟!
...
Iran, Islamic Republic of
سلام خیلی ممنون جناب اقای حداد شما در حرف زدن صداقت دارین اما بعضی از جناحها با اینکه بیشترین سهم رو در دولت دارن ولی زبون تند واقای هم در انتقاد دارن اگر کارها خوب پیش بره میگن کار ما بود واگر بد بشه کار جناح مقابله
Iran, Islamic Republic of
صداقت ؟! دست مون انداختى ؟!
Iran, Islamic Republic of
دلوابس فرزنانت هستی که سمت گرفتن یا فامیلات که ریس شدن خودت هم که بوجه می گیری می ترسی بو دجت قطع شود
امير
Iran, Islamic Republic of
مردم هرگز پيروزي قاطع اصلاح طلبان در انتخابات سال ٩٤ و شكست معنادار اصولگرايان را فراموش نخواهند كرد.
Iran, Islamic Republic of
با شکست قاطعشون در انتخابات های پیش رو
خودت جزء اولین فراموش کنند گان خواهی بود
حنای تَکرار میکنم رنگ ... داشته
Iran, Islamic Republic of
مردم سال 94 و 96 را فراموش کردند امروز اینقدر دغدغه و گرفتاری دارند که به این مسائل اصلا"فکر نمی کنند.
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
فراموش نمی کنند تاثیر زیااادی براقتصاااااد وجیبمان داشت...
Iran, Islamic Republic of
آقای حداد نظرتان راجع به لیست منتشر شده توسط خزانه داری آمریکا برای حساب بانکی عده ای از مسولین چیست ؟
لطفا شفاف سازی کنید تا بیش از این کشور آسیب نبیند .
رضا
Iran, Islamic Republic of
بجاى اين حرف ها بهتر نبود جواب انتقادات قاليباف رو ميداديد جناب حداد ؟! پشت پرده اصول گراها مگه چى ميگذره كه اين جريان اخيراً رسماً اعلام كرده با جمنا ديگه وجه مشتركى نداره و حاضر نيستند با شما ائتلاف كنند ؟!
Iran, Islamic Republic of
شما اقای حداد عادل معتقد به سیستم تک حزبی هستید و رای مخالفان را نمی پذیرید اما در همین روش هم تاکنون موفق نبوده اید نمونه اش فساد اقتصادی و نبودن انظباط اداری و اجتماعی است .ما بدون انتقاد نمیتوانیم نواقص خود را برطرف کنیم هر کس نقد کند از نظر شما قصد تخریب نظام را دارد پس یک بام و دو هوا نمیشود .
قرن ۲۱ است و هیچکس این طرز حکومت را نمیتواند دموکراسی تبیین کند ادامه ان هم باعث دور شدن ملت از بدنه نظام خواهد شد که این خواسته دشمن است یعنی یک ملت نا امید به اینده خود.
Iran, Islamic Republic of
کی این جریان را تایید صلاحیت کرد؟
Iran, Islamic Republic of
..
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای حداد ! چرا مدت زیادیست سکوت کرده ای ؟! در این اوضاع وانفسا ؛ احساس مسئولیت نمی کنی؟!!!!!
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
بنظر شما كي و چه وقتي اسلام بخطر مي افتد زماني كه امريكا به اقا زاد ه ها و حساب و كتاب بيكران انها گير بده مسلما اسلام بخطر مي افتد ولي جزغاله شدن كودكان نه ؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی خیلی دیر سرتو از زیر برف در آوردی !!!
Iran, Islamic Republic of
فرزند حداد عادل در ابتدای دولت روحانی به نمایندگی از شرکت املاک و مستغلات تامین اجتماعی عضو هیات مدیره موسسه آهنگ آتیه شد!!!
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
6
Iran, Islamic Republic of
زند باد بهار زند باد عدالت زندباد احمدی نزاد