جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

تحولات مهم در روابط اقتصادی و بانکی ایران و ترکیه

پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب: 660011
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با توجه به گفتگوهای سازنده دو رییس جمهور قطعا تحولات مهمی در روابط اقتصادی ،تجاری و بانکی دو کشور ایجاد خواهد شد.
تحولات مهم در روابط اقتصادی و بانکی ایران و ترکیه
به گزارش جهان نيوز، ه نقل از بانک مرکزی، عبدالناصر همتی پس از برگزاری جلسه مشترک هیات ایرانی و ‌ترکیه که با حضور روسای جمهور دو کشور برگزار شد؛ اظهار داشت: در این جلسه، مسائل و مشکلات بانکی دو کشور را مطرح کرده و درخواست های تجار و بازرگانان ایرانی به حضور رئیس جمهور ترکیه اعلام شد.

رئیس کل بانک مرکزی، با بیان اینکه در این جلسه، به ضرورت توسعه تجاری دو کشور، بالا بودن حجم تجاری مناسب و روان بودن سیستم بانکی اشاره شده است، ادامه داد: خوشبختانه رئیس جمهوری ترکیه نظر بسیار مثبتی در این زمینه داشتند و بر حل جدی مشکلات تاکید کردندوهمتی ادامه داد: بر این اساس مقرر شده تا سریعا موانع موجود بانکی رفع شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سخنان اقای اردوغان ظاهری است چون مانند پاکستان در خط امریکا است الان بیش از یک ماه است مرزبانان ما در پاکستان گروگان هستند اما ان کشو جز سخنرانی کاری نکرده مشخص است دوستی خود با امریکا و عربستان را به خاطر ما خدشه دار نمی کند..