چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۲

ترامپ: نوبت دیگران است که با داعش بجنگند!

پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 660004
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه اظهارات خودبینانه خود مدعی شد خیلی وقت است که قصد خروج نیروها از سوریه را داشته و اصولاً به لحاظ جغرافیایی، داعش معضل روسیه، ایران و سوریه است.
ترامپ: نوبت دیگران است که با داعش بجنگند!
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توییتری و در ادامه اظهارنظر درباره خروج نیروهای این کشور از خاک سوریه مدعی شد: علیرغم دروغ‌پراکنی‌های رسانه‌ای، روسیه، ایران و سوریه از خروج نیروهای آمریکایی خوشحال نیستند چراکه اکنون مجبورند بدون ما با داعش و دیگران بجنگند!

وی در پیامی دیگر مدعی شد: آیا آمریکا می‌خواهد بی هیچ مزیتی و به قیمت قربانی کردن جان‌های عزیز و تریلیون‌ها دلار برای دفاع از آنهایی که عمدتاً قدرنشناس هستند، پلیس خاورمیانه باشد؟ آیا می‌خواهیم برای همیشه آنجا بمانیم؟ حالا بالاخره نوبت دیگران است که بجنگند.

وی همچنین مدعی شد: خارج شدن از سوریه، تعجب‌آور نیست. سال‌ها برای آن تبلیغ می‌کردم و ۶ ماه قبل که می‌خواستم علناً اعلام کنم، موافقت کردم که مدت بیشتری بمانیم. روسیه، ایران و سوریه دشمنان محلی داعش هستند. ما کار آنها را انجام می‌دادیم. وقت بازگشت به خانه و بازسازی است.

گفتنی است ترامپ دیروز در تصمیمی ناگهانی از پایان دادن به حضور نامشروع نظامیان آمریکایی در خاک سوریه خبر داد و شکست داعش را دلیل این اقدام اعلام کرد!

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ترامپ دروغ می گوید و سوریه را به هیچ وجه ترک نمی کند بلکه فقط دنبال امتیاز گرفتن از ترکیه و عربستان است تا از این طریق هر دو کشور را در آب نمک نگهدارد و هرچی که بخواهد از این دو کشور بگیرد.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
ای بر هرچه شیاد دروغگوست ؛ لعنت !!