پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

امام‌جمعه مشهد: ۹ دی یادبود یک جریان یا حادثه نیست؛ دشمن ستون خیمه نظام را هدف گرفته است

چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 659812
امام جمعه مشهدمقدس گفت: راهپیمایی ۹ دی اجرای یک مراسم یادبود یک جریان یا حادثه نیست؛ بلکه یک حرکت مردمی و اجرای یک برنامه و حرکت بصیرتی و بیدارسازی است.
علم الهدی: دشمن ستون خیمه نظام را هدف گرفته
به گزارش جهان نيوز،  آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه اظهار داشت: مسئله راهپیمایی 9 دی اجرای یک مراسم یادبود یک جریان یا حادثه نیست؛ بلکه یک حرکت مردمی و اجرای یک برنامه و حرکت بصیرتی و بیدارسازی است که ما این راه را انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: امروز جریان حاضر در فتنه سال 88، قوی‌تر شده و شکل و وضعیت دیگری دارد و شاهد آن 7 دی ماه سال گذشته است.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: مسئله حرکت در جهت براندازی نظام و مقابله با ستون خیمه نظام یعنی مقام معظم رهبری که اصل فتنه سال 88 بود اکنون به شکل دیگری صورت می‌گیرد و آماده حضور عملیاتی در صحنه‌های مختلف کشور است.

آیت الله علم الهدی افزود: بیدارسازی و بصیرت‌افزایی مردم یک اصل در خنثی کردن توطئه و فتنه‌ای است که امروز در کشور وجود دارد؛ شعارها باید در جهت بیدارسازی مردم مقابل جریانی باشد که امروز از جهات مختلف درصدد براندازی نظام و ایجاد یک تقابل مردمی در برابر ستون خیمه نظام است.اجرای برنامه باید مردم را راضی کند زیرا اگر اجرای مراسم مورد رضایت مردم نباشد نه تنها منفعت ندارد بلکه ضرر هم دارد بنابراین مراسم 9 دی باید باکیفیت برگزار شود.

وی ادامه داد: مراسم 9 دی یک مراسم دینی و سیاسی است و با مراسمات مصیبت و عزاداری‌ها تفاوت دارد؛ باید مضمون اشعار و مدح‌ها حماسی باشد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
رضا
Iran, Islamic Republic of
بابا جان اين قدر فتنه فتنه نكن ! اينهمه آدم توى اين مملكت زندگى ميكنند تو فقط خبردار شدى كه قراره فتنه دوباره راه بيفته ؟! نكنه با خود فتنه گرها سر و سرْى دارى ؟! بخدا قسم اگر ارتباطى نداشته باشى همين خبرسازى هاى گاه و بيگاهت دست كمى از فتنه نداره، بيخود هم موضوع را به مقام معظم رهبرى ربط نده ، غلط ميكنه كسى به حريم ايشون جسارت كنه.